kubis987 Napisano 8 Września 2016 Napisano 8 Września 2016 Witam, szukam od jakiegoś czasu tego typu roweru. Przeszukuję tematy na forum i nic, ciągle jakieś negatywne opinie itd. Wiele jest takich, które mają większość dobrych opinii a potem ktoś podaje, że hamulce takie i takie są awaryjne. Także postanowiłem napisać taki temat. Dodam, że jestem dość początkujący i chciałbym przez jakiś rok spróbować sił na rowerze w takiej cenie, potem się zobaczy. Lubię 3-4 razy w tygodniu tak przez godzinkę pocisnąć na maksa, żeby się porządnie zmęczyć. U mnie w okolicy jest tylko jedna ścieżka rowerowa i cała masa dróg gruntowych, często z dziurami. Wzrost: 178cm Waga: 70kg Nogi: 85-86cm Z góry dzięki za pomoc!
Marcin9 Napisano 8 Września 2016 Napisano 8 Września 2016 Szukaj na allegro Kands/Lazaro/Spartacus. Za tą cenne dostaniesz rower na osprzęcie Alivio i najlepiej by było gdyby miał v-brek Zastanów się też czy naprawdę potrzebujesz pseudo mtb może lepszym wyborem będzie cross. Przejrzyj ten dział są już setki identycznych tematów...http://www.forumrowerowe.org/forum/118-zakup-roweru-z-przedzialu-cenowego/
Gość Napisano 8 Września 2016 Napisano 8 Września 2016 Dlaczego V-Brake? Przecież to przeżytek jest, za jakiś czas kolega nie kupi nawet widelca z Piwotami
kubis987 Napisano 8 Września 2016 Autor Napisano 8 Września 2016 Dzięki za brak pomocy, jak napisałem szukam i przeleciałem kilkanaście stron w tym dziale, pozdrawiam. Widziałem dziesiątki rowerów, które chciałbym kupić ale zawsze jest jakaś zła opinia, która mi przeszkadza. Zmieniam do 1600zł, mam na myśli rower w stylu jak ten, np. <<LINK>>. EDIT: Tak jak pisałem ktoś coś pisze i za chwilę jakaś inna opinia wyklucza coś.. jak tu wybrać durny rower, auto znalazłem i kupiłem o wiele szybciej. Jakie koła / rama do moich wymiarów mniej więcej?