Rising Napisano 27 Sierpnia 2016 Napisano 27 Sierpnia 2016 Witajcie serdecznie, wykopałem z piwnicy moje stare enduro, zamierzam go odświeżyć z lekka i cieszyć się jazdą Osprzęt jak widać, z przodu siedzi Hayes HFX-9, z tyłu mechaniczny HMX-1 - oba na tarczach 203mm. Ponieważ teraz ceny są dużo niższe niż lata temu (na kartonie po HFX-9 widnieje cena: 799zł) chciałem zakupić jakiś hydraulik na tył, który się sprawdzi przy agresywniejszej jeździe, szczególnie w dół Nie jeździłem od 8 lat (...) więc za cholerę nie pamiętam czy miałem problemy z tymi hamplami. 9 z przodu zawsze była brzytwą, z tyłu jak to w mechaniku ciężko było i nadal jest o dobrą modulację Potrzebuję hydrauliczny hampel, który będzie współpracował z tarczą 203mm Hayesa, którą mam, lub ewentualnie w miarę tani/rozsądny hampel z inną tarczą. Zależy mi na tym aby dało się go obsługiwać jednym palcem. Wypadłem z obiegu, za moich czasów każdy jeździł na Hayesach lub Magurach, nieliczni mający kasę mieli Hope'y. Z internetowych opinii ciężko odróżnić ziarna od plew, dlatego zdaję się na Was i liczę na Waszą pomoc! Pozdrawiam!
grande1970 Napisano 27 Sierpnia 2016 Napisano 27 Sierpnia 2016 minimum to slx, niżej nie warto szukać
phoe Napisano 27 Sierpnia 2016 Napisano 27 Sierpnia 2016 XT M785 można kpl teraz kupić za 500zł. Sam kupiłem dzisiaj.
Rising Napisano 27 Sierpnia 2016 Autor Napisano 27 Sierpnia 2016 Hmm, to zapytam trochę inaczej. Jak się ma skuteczność hamowania HFX-9 do powiedzmy takich Shimano XT? Bo jeśli XT przez to że są dużo nowsze będę skuteczniejsze, to wolę sobie wrzucić moją HFX-9 na tył (mam długi przewód) a kupić nowy hampel na przód w takim razie Ktoś może się jakkolwiek odnieść? Oczywiście mówię o skuteczności po wymianie klocków, płynu i odpowietrzeniu zakurzonej HFX-9 Bo póki co to klamka jest gumowa
phoe Napisano 27 Sierpnia 2016 Napisano 27 Sierpnia 2016 Przy tarczy 203 powinien być XT w 100% wystarczający na przodzie, ten rower ma już swoje lata i on na nie wiadomo co też nie pozwoli, to nie nowoczesne Enduro którym prawie każda trasę DH pokonasz dobrym tempem. Obecne rower XC na więcej pozwolą w górach. Odpowietrz i przelej może pierw ten hamulec i zobacz czy on będzie w stanie działać normalnie bo może będziesz musiał kupić 2.Bo jak on na przodzie się okaże że jest ok, to kupić na tył 396 i jeździć, w ten rower pchać nie wiadomo ile kasy też nie do końca się opłaca.
Rising Napisano 28 Sierpnia 2016 Autor Napisano 28 Sierpnia 2016 Okej, po weekendzie rower idzie na serwis, wymiana uszczelek i oleju w DJu, odpowietrzenie i wymiana płynu w Hayesie, wtedy się okaże co i jak z hamplami Dzięki za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.