Skocz do zawartości

[rideonscott.pl] zna ktoś?


areks90

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Planuje zakup roweru i w tym serwisie jest najkorzystniejsza cena. Kupował ktoś tam kiedyś? W google maps pod adresem tego sklepu jest poczta polska i trochę mnie to martwi.

Napisano

Witam. Planuje zakup roweru i w tym serwisie jest najkorzystniejsza cena. Kupował ktoś tam kiedyś? W google maps pod adresem tego sklepu jest poczta polska i trochę mnie to martwi.

 

Witam, kupiłam w tym sklepie Kross Lea - była najtańsza na rynku, wszystko było jak najbardziej w porządku. Dobrze zapakowany rower, wyregulowany. To polska firma tylko ma dane fakturowe czeskie, a skrytka pocztowa polska jest pewnie po to żeby klienci nie musieli zwrotów odsyłać do Czech. 

 

Napisano

A jaki rower zamierzasz kupić? Jeśli Scotta to lepiej nie kupować przez neta ze względu na gwarancję. Scott strasznie się teraz wycwanił. Aby gwarancja była ważna rower musi wyjechać złożony z salonu. Przy kupnie w kartonie Scott nie udziela gwarancji.

 

Poza tym, że musi wyjechać z salonu to jeszcze, aby utrzymać 3 letnią gwarancję należy się stawić na przeglądzie gwarancyjnym po 400-500km lub roku. I oczywistą oczywistością jest to, że w każdym punkcie cena za ten przegląd jest inna :icon_lol: . W książce miałem wbite, że przegląd ma kosztować 65zł. Kiedy podjechałem do bliższego dla mnie punktu, kiedy powiedziałem ta cenę to "mistrz serwisu" mnie wyśmiał i powiedział, że za tyle to on nawet na rower nie spojrzy  :icon_wink: .

 

Straszna głupota, ale jest.

Napisano

Znajomy pracuje w sklepie rowerowym i ceny serwisowe są ustalane pod "indywidualnego klienta" - czyli czym masz droższy rower więcej płacisz. Może dlatego Tobie za 65zł nie spojrzy na rower bo masz fajną furę, a jak ktoś przyjedzie Authorem za 600zł to za 65zł zrobić cały przegląd i jeszcze doda bidon gratis :)

 

 

Napisano

Znajomy pracuje w sklepie rowerowym i ceny serwisowe są ustalane pod "indywidualnego klienta" - czyli czym masz droższy rower więcej płacisz. Może dlatego Tobie za 65zł nie spojrzy na rower bo masz fajną furę, a jak ktoś przyjedzie Authorem za 600zł to za 65zł zrobić cały przegląd i jeszcze doda bidon gratis :)

Ale ja mówię tylko o serwisie Scotta. Koszt serwisu gwarancyjnego w ASO Scotta powinien być identyczny w każdym punkcie dla danego modelu [emoji6]

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Napisano

A jaki rower zamierzasz kupić? Jeśli Scotta to lepiej nie kupować przez neta ze względu na gwarancję. Scott strasznie się teraz wycwanił. Aby gwarancja była ważna rower musi wyjechać złożony z salonu. Przy kupnie w kartonie Scott nie udziela gwarancji.

 

Poza tym, że musi wyjechać z salonu to jeszcze, aby utrzymać 3 letnią gwarancję należy się stawić na przeglądzie gwarancyjnym po 400-500km lub roku. I oczywistą oczywistością jest to, że w każdym punkcie cena za ten przegląd jest inna :icon_lol: . W książce miałem wbite, że przegląd ma kosztować 65zł. Kiedy podjechałem do bliższego dla mnie punktu, kiedy powiedziałem ta cenę to "mistrz serwisu" mnie wyśmiał i powiedział, że za tyle to on nawet na rower nie spojrzy  :icon_wink: .

 

Straszna głupota, ale jest.

 

Ja kupiłem akurat rower Scotta na stronce z tematu rideonscott.pl. Dobra cena, obsługa transport, wszystko ok. Ale piszesz o gwarancji, co prawda wątek nie dotyczy tego tematu, ale jak kupować Scotta to tylko przez internet. Standardowa gwarancja Scott to 3 lata, którą można przedłużyć do 5 lat pod warunkiem, że co roku zrobi się przegląd w serwisie, co każdy rowerzysta dbający o swój sprzęt powinien robić minimalnie 2x w roku. Można to zrobić w jakimkolwiek serwisie Scott w Europie, no i oczywiste jest, że dobry serwis nie będzie zrobiony za darmo. Rowery Scott są w Europie sprzedawane głównie przez internet:

https://www.evanscycles.com/bikes/mountain-bikes_c/scott-brand/full_suspension-suspension_type

http://www.hargrovescycles.co.uk/scott-scale-710-plus-2016-mountain-bike.html

https://www.fitstore24.com/de/scott-scale-710-plus-modell-2016

a w Polsce w sklepach stacjonarnych jest bardzo mały wybór Scott. W internecie natomiast jest duży wybór i dużo lepsze ceny, a gwarancję przecież realizuje się przez sprzedawcę bez najmniejszego problemu.

 

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Witam, kupiłam w tym sklepie Kross Lea - była najtańsza na rynku, wszystko było jak najbardziej w porządku. Dobrze zapakowany rower, wyregulowany. To polska firma tylko ma dane fakturowe czeskie, a skrytka pocztowa polska jest pewnie po to żeby klienci nie musieli zwrotów odsyłać do Czech. 

 

 

....jako że wypowiadają się tu trolle które mają 1 post, też się wypowiem. Po pierwsze- f-my/witryny już nie ma. Przeniosła się w inne miejsce. Pewnie dlatego, że nie wyglądają zbyt... wiarygodnie (podobnie jak trolle piszące po 1 poście :laugh: ).

Po drugie- "centrala" firmy w Pradze, mimo ładnego adresu... mieści się w biurze wirtualnym. Czyli w miejscu gdzie mają tylko skrytkę pocztową (podobnie jak polski oddział. Nie, przepraszam. Polski oddział ma TYLKO skrytkę pocztową). Polecam obejrzeć miejsce na Google Maps, wpisać adres w wyszukiwarkę... a wyskoczy wiele ciekawych adresów.

Po trzecie- nie są autoryzowanym dealerem Scotta. Co to oznacza? że wszystkie opowieści o gwarancji możecie sobie wsadzić w buty. Zapytajcie u importera co się stanie, jak np. pęknie wam rama.... oj... uśmiejecie się solidnie.

Nie dajcie się skusić na jakieś oszczędności, będziecie potem gorzko płakać....

Napisano

 

 

Standardowa gwarancja Scott to 3 lata, którą można przedłużyć do 5 lat pod warunkiem, że co roku zrobi się przegląd w serwisie, co każdy rowerzysta dbający o swój sprzęt powinien robić minimalnie 2x w roku.

 

Mam kilka razy w roku jechać na przegląd do ASO? A niby po co, żeby mi "nasmarowali" łańcuch i skasowali stówkę? :woot:

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...