kelesky79 Napisano 9 Lipca 2016 Napisano 9 Lipca 2016 Siemanko, Interesuje się MTB i chciałbym sobie sprawić pierwszy rower do jazdy głównie po ubitych trasach pełnych podjazdów w Gorcach rzadziej po drodze w jakieś trasy. Jestem zielony w wyborze roweru ponieważ do tej pory jeździłem jakimś starym BMX na grubej ramie i oponach... Aż wstyd sie przyznać. Wzrost 176 cm Waga 70kg wiek 17 lat. Czasem sobie szukam ciekawego i wpadł mi w oko dartmoor hornet/primal ! Pozdrawiam !
Gość Napisano 9 Lipca 2016 Napisano 9 Lipca 2016 Hornet/ Primal z tego co się orientuje są na ramach przeznaczonych bardziej do Enduro. Nie wolisz czegoś bardziej pod XC? Jakie koło? Za około 3k można teraz wyłapać fajne XC na kołach 26', wydaje mi się że na Allegro widziałem Krossa A8 za 3200 zł chyba.
kelesky79 Napisano 9 Lipca 2016 Autor Napisano 9 Lipca 2016 Bardziej bym celował w 650B np takiego primala oczywiście dartmoor ma sporo tych HT w których można wybierac głównie chodzi mi o to abyście doradzili mi na co zwrócić uwage w rowerze do tej cenym przeznaczenia lub podać dokładnie rowery
beskid Napisano 9 Lipca 2016 Napisano 9 Lipca 2016 To co zapodałeś na zdjęciu ma tylko porządną ramę a reszta to dziadostwo. Jak chcesz średni rozmiar koła to kup sobie normalnego HT.
kelesky79 Napisano 9 Lipca 2016 Autor Napisano 9 Lipca 2016 Normalnego HT czyli ? Może ja źle precyzuje swoje oczekiwania nie celuje konkretnie czy to HT czy XC podobają mi się rowery coś w ten deseń. Z tego co czytałem koleś akurat tego zrobił pod Freeride ale wlasnie takie mi sie podobaja.. Takie jakby mniejsze jak od w.w krossa a8.