Skocz do zawartości

[do 400zł] każdy rodzaj nawierzchni

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć poszukuję roweru do 350zł [max 400]. Zastanawiam się nad kolarzówką (lubię jeździć z kierownica typu baranek i rower jest lekki) lub mtb typu wheeler/giant boulder/. Zależy mi na tym, żeby był rower był w miarę lekki (lżejszy od typowego roweru miejskiego). 
Przeznaczenie:

• jazda po asfalcie
  • jazda po drodze nieutwardzonej i płytkowej

Jestem bardziej nastawiona na kolarzówkę, bo wiem, że dobry mtb w tym budżecie jest rzadkością. Myślę, że wtedy bym założyła grubsze opony.
  Rower kupuję z myślą, żeby poprawić kondycję i pojeździć po okolicznych miejscowościach :) 

Proszę o pomoc, bo kompletnie nie znam się na rowerach. Nie wiem jaki osprzęt jest dobry, a jaki jest beznadziejny. Kojarzę tylko te najpularniejsze marki, ale nie wszystkie sprzęty znanych marek są dobre ;)

Liczę na waszą pomoc

Napisano

Wzrost 174cm.noga 85cm-mierzona od wewnetrznej strony

Co do mtb to chce z v-brake hamulcami i bez amorka. Chce jakas tam baze miec do ktorej bede mogla cos dokupic lepszego. Tylko ze na dzien dzisiejszy nie stac mnie od razu zakupic rower z bardzo dobrym osprzetem.

Mam jeszcze pytanie. Czy do mtb moge zniebic wrazie 'wu' kierowbicy na baranka? Nigdy nie mialam whelera 800 ani meridy dakar 960.czy one sa lekkie? Co sadzicie o kolarce i jezdzie na niej po plytkach i gorszej jakosci drog? Czy przy zmianie opon na szersze dlaoby sie jezdzic bez centrowania kol ?

Przeciez od czegos trzeba zaczac Sobek82. Nie mam wiecej pieniedzy. Jakbym miala to bym kupila sobie drogi i bym sie nie pytala na forum. Po prostu chce sie dowiedziec czego unikac, jaki osprzet dobry, na co zwrocic uwage. I nie mow, ze w tej cenie to byle jaki, bo niczym sie nie roznia. Otoz roznia sie. Mozna kupic niwke w supermarkecie za 600zl. A jest g****ana