Skocz do zawartości

[około 3000 zł] SPEC Crosstrail Elite Disc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do zakupu roweru crossowego. Po kilku wizytach w sklepach rowerowych mam niezły mętlik w głowie. Ogólnie dość długo moim faworytem był rower Cube Nature, natomiast w jednym ze sklepów rowerowych został mi polecony rower z tematu mianowicie SPECIALIZED Crosstrail Elite Disc. Zamierzałem kupić rower w przedziale cenowym do 3000 zł SPEC z tematu kosztuje jakieś 700 zł drożej od Cuba. Większość osób odradza mi SPECA mówiąc że w przypadku tej marki dużo płacimy za tzw. napis, jednak w jednym ze sklepów sprzedawca poleca ten rower dla tego że ma super ramę dobrą geometrię, gwarancję dożywotnią na ramę itd... Ja jestem laikiem w tej dziedzinie i tak naprawdę nie czuję różnicy w jeździe pomiędzy SPECEM Cubem czy Scottem w podobnym zakresie cenowym, sprzedawca jednak zapewnia mnie że po około 30 km tą różnicę nawet ja wyczuje (pomiędzy Cubem Nature a Specem z tematu). Proszę o opinię na ten temat. Czy warto dopłacić do tego Speca  ?

Pozdro

Napisano

Rower jak buty.Jeśli osprzęt jest porównywalny to lepiej te parę stów zwyczajnie przepić.Dożywotnia gwarancja bardziej zda się dla wyczynowca.

Jak bym kupował enduro to by dla mnie na przykład miało to znaczenie.O tej geometrii to całe tomy można zapełniać,zależy od stylu jazdy.

Mnie przy jeździe spokojnej bardziej pasuje dłuższy rower,jazda dynamiczna to krótszy.A na trase ma być wygodny,i wszystko ma działać na dotyk.

Napisano

Spec ma dodatkowo przerzutki i manetki z tej samej grupy. Zastanawiam się czy w tej cenie (chodzi o różnice ceny 700zł) nie lepiej by było ulepszyć CUBA.

Napisano