Skocz do zawartości

[korba,kaseta] dobór

preket

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem zielony w tym temacie .Mój rower to corssvawe s1000. Osprzęt to korba: sr suntor 42 32 24  kaseta a raczej chyba wolnobieg z tego co wyczytałem w necie LY 3008 KF  Wkład suportu długość 127,5 mufa 68 . Przerzutka tył : Shimano altus Przerzutka przód Shimano c101 Klamkomanetki : acera stef51 Chciał bym to na coś sensownego zmienić żeby to z resztą działało . Poczyniłem zakupy :/ według strony producenta  bo rower był u rodziny i wtopa kupiłem kasetę Kaseta Shimano Alivio CS-HG51 8-speed  11-30T i korbę według sprzedawcy ze sklepu zamiennik mojej SHIMANO Tourney FC-M171 42-34-24 tylko jak potem wyczytałem to ma wkład suportu na 122,5 .Pytanko czy coś zostawić czy oddać i co kupić? :(

Napisano

Wiem to wszystko przez stronę producenta według nich były tylko kasety :/ . tak to jest jak się człowiek nie zna i teraz nie wiem co z tym fantem zrobić .

Napisano

suport trzeba wymienić ale to jest dość tanie ok 25 zł, pytanie czy chcesz w niego inwestować czy nie. Jak nie to zamień kasetę na wolnobieg i tyle jak chcesz to albo koło do wymiany albo sama piasta, manetka i przerzutka ale to już będzie wydatek ok 150 zł 

Napisano

Manetki zostawiam bo są nowe ;) Już inwestuje ;) Góra że 300 zł to ma być rower do zwykłej jazdy. Wolnobieg mam teraz ale chciałbym wymienić na kasetę i dobrać coś do przerzutek i manetk.

Napisano

Żeby wymienić wolnobieg na kasetę musisz wymienić też koło.

To wiem :D ale nie wiem co dobrać do tego co chcę zostawić
Napisano

Widzę że zbyt trudną zagadkę zadałem :P więc ułatwiam czy Korba Shimano Altus FC-M311 i Kaseta Shimano Altus CS-HG31 8 rz. 11-32 będzie pasować do moich przerzutek i klamkomanetek ?

Napisano

suport trzeba wymienić ale to jest dość tanie ok 25 zł