Skocz do zawartości

[owijka] Pomoc w wyborze odpowiedniej owijki

Diablo_94

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. 

Chciałbym kupić porządną owijkę koloru czarnego do roweru przełajowego. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem, jaką mógłbym sobie kupić, czy piankową, gumową lub żelową...  Musi być po prostu dobra. Nie patrze na cenę, także zakres cenowy jest dowolny.

Czego konkretnie oczekuje od owijki:
- przede wszystkim chciałbym aby w dużym stopniu amortyzowała i "wchłaniała" wszelkie drgania. Jeżdze bez rękawiczek
- wygodna i ergonomiczna
- doskonała przyczepność
- aby ręka się nie pociła

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Napisano

Ta spełnia wszystkie Twoje założenia. Miałem taką w kolorze czerwonym.

http://shop.lizardskins.com/products/dsp-3-2mm-bar-tape

Jeśli nie mógłbyś jej kupić - trudno u nas dostać 3,2mm, - to śmiało kupuj 2,5mm. Taką też miałem.

Moim zdaniem lepszej nie znajdziesz. Jedyny jej minus to cena, ale mówiłeś, ze nie ma to specjalnie dla Ciebie znaczenia.

Acha - trudniejsza w nawijaniu niż inne owijki - nie możesz jej naciągać.

Pozdr

Napisano

Okej. Za 150 zł jest ta owijka na allegro także sobie ją zakupie. Doradźcie mi jeszcze, czy taką owijke 3,2mm lepiej będzie mi założyć na tą owijkę, która mam zalozona fabrycznie przy rowerze, czy na gołą kierownice ta 3,2mm powinna wystarczyć i skutecznie tlumic drgania ? 

Napisano

Okej. Za 150 zł jest ta owijka na allegro także sobie ją zakupie. Doradźcie mi jeszcze, czy taką owijke 3,2mm lepiej będzie mi założyć na tą owijkę, która mam zalozona fabrycznie przy rowerze, czy na gołą kierownice ta 3,2mm powinna wystarczyć i skutecznie tlumic drgania ? 

niektórzy owijają podwójnie, ale nie wiem czy nie będzie za dużo w przypadku 3,2mm 

Napisano

lizarda 3,2 nie nawiniesz prawidłowo jako drugą warstwę.