Skocz do zawartości

[Warszawa] SKI TEAM Karolkowa


MaciekBora

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, kilka słów o poziomie jaki prezentuje sklep SKI TEAM w Warszawie ul. Karolkowa.

 

Kupiłem u nich sporo rzeczy, między innymi deskę snowboardową i rower, trochę akcesoriów, czyli parę tysięcy zostawiłem, więc chyba mogę liczyć na jakiś poziom obsługi, niestety w tym sklepie jest on beznadziejny.

 

CHAMSTWO w tym sklepie jest na porządku dziennym.

 

Między innymi kupiłem rękawiczki specialized. Po 10 dniach rozpadła się wkładka żelowa. Dziadostwo. Pojechałem do sklepu wymienić. Patrzą się jak na złodzieja. Wchodzę, a tam pełna sielanka, obsługa czuje się jak w knajpie, rozmawia ze sobą, żartuje, natomiast nikt nie zajmuje się klientem. Wreszcie po poszukiwaniach, ktoś przyszedł do kasy. Reklamowałem dwie rzeczy te rękawiczki i dzwonek cateye, który się rozpadł przy pierwszym użyciu. Oczywiście od ręki nic się nie da załatwić, obsługiwała mnie chyba "najpiękniejsza" i "najmądrzejsza" pani w tym sklepie, prawdziwa miss bo za dużej konkurencji ze strony damskiej w tym sklepie to nie ma. Zasłaniają się przepisami, czas czekania dwa tygodnie. Zaznaczyłem, że chcę pieniądze za towar. Z tego sobie nic nie robią. Przyjechałem za 2 tygodnie, znowu nikogo w sklepie nie ma, chyba siedzą na zapleczu i palą papierosy. Dzwonek, mimo, że chciałem kasę, dostałem drugi, zobaczymy ile podziała. Rękawiczki źle naprawione, chamsko przyklejone, wkładkę zgubili. Mówię, że jest źle, na to przychodzi druga "pani" kłamie w żywe oczy i mówi, że jest dobrze, jak mówię, że nie jest dobrze to przyszedł jakiś studencik z serwisu cały w smarze i powiedział, że mnie wyprowadzą jak będę się awanturował. Chamstwo. Wreszcie przyszedł kierownik i bez gadania oddał pieniądze bo stwierdził, że faktycznie są źle naprawione.

 

Damska część obsugi nadaje się w tym sklepie kompletnie do wymiany, nic nie robią, bezczelne, jazdę na rowerze to chyba widziały tylko na obrazkach. Mają karty stałego klienta pod ladą, nic o nich nie mówią, bo im się nie chce, ja się o zniżkach dowiedziałem po zakupach. Jak jest jakiś problem, zasłaniają się dyrekcją, że one tu tylko pracują.

 

Żeby nie było tak źle, to jestem bardzo zadowolony jak mi doradzili deskę i rower, ale to faceci. Kobiety w tym "sklepie" poniżej krytyki. Kompletnie się na niczym nie znają.

 

Zamiast wydawać kupę kasy na reklamy w SKI TEAM, mogli by się wziąć za lepszy dobór pracowników, bo oni tam za darmo nie siedzą i łaski nie robią, tym bardziej, że to jeden z najdroższych sklepów rowerowych w Warszawie.

 

Odradzam zakupy w tym sklepie, bo jak się kupuje towar za kilka tysięcy to wszystko ładnie i miło, jak tylko coś się zepsuje to już robią schody.

 

Chcecie uniknąć problemów i nerwów to omijać ten sklep z daleka!

 

Na koniec chciałbym pochwalić postawę kierownika tego sklepu, jedna osoba, która zachowała się jak powinna i załatwiła sprawę bez dyskusji.

Napisano

Coś okropnego, myślałem, że takich sklepów już nie ma, ale widocznie jeszcze są.

 

Mam jeszcze zastrzeżenia do tego z 17 stycznia, ale już nie mam siły pisać. Muszę zacząć jeździć do tych sklepów rowerowych z ul. Niepodległości, słyszałem, że dobre.

Napisano

Hehe dobrze powiedziane, właśnie o tej mówię :) Nie jest taka najgorsza, ale dosłownie nie wiedziała kiedy przestać mówić i musiała za wszelką cenę mieć rację (mimo, że jej nie miała).

Napisano

Ja ostatnio kupiłem tam rower i obsługa potraktowała mnie tak samo. Beznadzieja a w szczególności serwis. Nie radzę chodzić tam do serwisu...

Napisano

Lookas, lepiej nie bo jeszcze Wam udowodnią że to Wy sprowokowaliście biednego sprzedawcę a on przecież nie ma obowiązku wiedzieć co sprzedaje i być miłym dla klienta, ważne że sprzedał i kasę do kasy złożył ;)

Napisano

E tam.. sprzedawcy potrafią być jeszcze ciekawsi. Jakiś miesiąc temu wchodzę do sklepu rowerowego (nie ski-cośtam o którym pisze OP), przy kasie dwie panienki siedzą i rozmawiają sobie. Podchodzę i mówię ,,dzień dobry''. Jedna z nich udziela mi odpowiedzi: ,,dowidzenia''. Pośmiały się krótką chwilę po czym wróciły do konwersacji jakby mnie tam wcale nie było ;)

Napisano

tichy: podobna atmosfera panuje w opisywanym przeze mnie sklepie, klient to jest zło konieczne.

 

Lookas: Spoko, dobry pomysł.

 

W ogóle jest jeszcze ciekawe rozplanowanie tego sklepu na Karolkowej, akcesoria typu rękawice, zabezpieczenia, sakwy, liczniki itp. są wielkim bogactwem i dlatego są za ladą jak w socjaliźmie. Gdy się chce coś obejrzeć i przymierzyć należy szukać pani po sklepie aż raczy przyjść i pokazać. Szczególnie mała pani w okularach za tą ladą się dobrze "zna" na rzeczy.

 

Ale dobra już daję sobie spokój, bo w sumie Cube mi dobrze doradził jakiś chłopak młody z tego sklepu, więc im daruję.

Napisano

Rozmawiałem z jednym ze znających sie na rzeczy pracowników Ski Teamu o niekompetencji jego kolegow ze sklepu. Powiedził mi że kierownictwo dąży niewiedzieć dlaczego do zmiany sklepu na ,,zaklad pracy chronionej,,. Mówił także że płacą im jakiś psie pieniądze i co lepsi pracownicy niepracują tam zbyt długo, albo działają według ideii: ,,jaka płaca - taka praca,,.

Przyznaje jednak, że kierownik z karolkowej to naprawde bardzo wporządku gość, jak rownież pracownik z ktorym rozmawialwm. No moge ewentulalnie pochwalić mechaniora z 17 stycznia za wiedze - przynajmniej teoretyczną gdyż zadnych napraw tam niedokonywałem. Jednakże w sklepach tych byłem bardzo dawno i może personel ten już tam niepracuje.

Co do rabatu na karolkowej to wystarczy zapytać czy ci coś spuszczą skoro robisz duże zakupy. Zapewne się uda, najlepiej zapytać kierownika - przynajmniej w moim przypadku zawsze działało. Zresztą mamy wolny rynek i w przeważającej częsci sklepów można coś urwać z ceny, a na karolkowej to ,,coś,, bywa naprawde duże.

Ogólnie sklep jednak na plus, jednakże głównie za sprawą oferty, no i wspomnianych rabatach. Niestety stwierdzić muszę, że jeśli niezmieni się ten ,,super,, personel za kilka lat sklep przestanie istnieć, gdyż mamy coraz więcj punktów z bogatą ofertą, w których obsłga jest kompetentna i miła.

P.S Do wszystkich kierowników sklepów nietylko rowerowych : Ludzie inwestujcie w personel, wystarczy wprowadziać procent od sprzedaży - to sie naprawde oplaca. Zyskacie na tym wy- właściciele, oni-sprzedawcy i my- skromni i nieistotni dla nikogo klienci.

Napisano

Niestety warszawskich sklepow nieznam gdyz bywam tam sporadycznie(jestem czlowiek z poludnia) obecnie siedze w uk(bez roweru jeden rok - przepraszam wszystkich i prosze o rozgrzeszenie) a oferta jest tu naprawde szeroka, mysle ze z czasem bedzie tak i u nas.

  • Mod Team
Napisano

Moskit w SkiTeam mają takie ceny że rabat mają wliczony już w każde zakupy :] Przykładowo przy zakupie roweru dostaełm karte stałego klienta, którą można sobie do kibelka załadować i spuścić wode z usmiechem. Dzieję się tak ponieważ oni wiecznie mają jakąś promocje a jak wiadomo promocji nie można łączyć... Kupowałem rękawiczki Kony cena 149zl i mogłem sobie coś wybrać za ok10zl extra chwyciłem dętke ale z karty rabatowej już skorzystać nie mogłem... (zeby dostac wspomnianego balona karty okazac tez nie musialem-wiec po jaka cholere ją wydaja... ?)

Natomiast sklep na karolkowej to istna paranoja byłem tam przed wyjazdem do Norwegii chciałem obejżec kurtki,namioty buty generalnie sprzęt jaki mają i ewentualnie kupic jesli cos godnego uwagi bym znalazł. Ale przez dobre 30-40min szwedania sie po sklepie (w srodku dnia, zadnego klienta procz mnie ) NIKT z obsługi nie zainteresował się mną ani kumplem z którym byłem. Natomist kiedy odnalazłem obsługe sklepu okazało się tak jak zauważyli koledzy wyżej, że przy kasie stoi cała ekipa i gadka szmatka dowcipy hahaha hihihi popatrzyli się na nas dziwnie po czym gadali dalej :]

Więcej do tego sklepu nie wejde <_< Są przyjemniejsze sposoby wydawania pieniędzy.

 

Lookas: Spoko, dobry pomysł.

Dlatego napiszę maila do SkiTeam'u i zobaczymy czy padnie jakakolwiek odpowiedź.
Napisano

Jeszcze brzydkie to takie wszystkie, siedzi w jednym miejscu jak na wsi i plotkuje hehe.

 

Lookas dobre sklepy outdoor są na Mariensztacie, dwa obok siebie. Chyba w Arkadii też coś jest.

  • Mod Team
Napisano

Chciałem wysłać maila ale żeby było ciekawiej mają jakiś problem z www

"Nie mogę połączyć się z bazą. Błąd Can't connect to MySQL server on 'sql.robbo.pl' (113) " :]

coraz lepiej normalnie drugi crazysport się robi <_<

Napisano

W Skiteamie robilem zakupy trzykrotnie i za każdym razem dostawalem ponad 30% rabat. Niebylo wtedy żadnych promocji i niebyl to koniec sezonu oraz niebyły to produkty z poprzedniego roku. Za każdym razem w sprawie upustu rozmawiałem z kierownikiem. Podkreśle tutaj jeszcze raz, że jedynie kierownik oraz jeden z pracowników znali sie na rzeczy i byli mili. Co do reszty personelu to niestety muszę sie z wami zgodzić i powiedzieć: ,, Do bani!!!,,

Napisano

Nie no, ceny to mają akurat niezłe na sprzęt, niestety na akcesoria gorsze, ale wyprzedaże fajne były. Ja co do sprzętu w ski team, nie mam żadnych zastrzeżeń.

Napisano

W ski teamie na Karolkowej jest jeden młody chłopak, który mniej więcej zna się na rzeczy. On mi dobrze doradził rower i jestem mu za to wdzięczny.

Napisano

W ski teamie na Karolkowej jest jeden młody chłopak, który mniej więcej zna się na rzeczy. On mi dobrze doradził rower i jestem mu za to wdzięczny.

Nie wiem czy to ten sam ale mi tez doradził chociaż nie kupowałem u nich. Wg mnie gościu bardzo dobrze orientuje sie w temacie. :confused:

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam. Nie chciałem nabijać nowego tematu więc piszę tutaj. Czy w serwisie Ski Teamu naprawią mi na gwarancji wózek od tylniej przezutki? Wózek jest trochę zgięty i nie wchodzi najlżejszy bieg.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...