honor Napisano 30 Listopada 2015 Napisano 30 Listopada 2015 Witam wszystkich, chcaiłbym opisać moją "przygodę" ze sklepem rowerystylowe.pl. W piątek 27.11.15 na maila dostałem wiadomość o promocji w sklepie. Setki produktów miały być przecenione o 50%. Po sprawdzeniu oferty sklepu postanowiłem zakupić między innymi pedały Shimano PD-M780 przecenione z 259,9 na 129,95. Po zakupie otrzymałem potwierdzenie realizacji zamówienia oraz informację o tym, że "będą na naszym magazynie wysyłkowym niebawem, a wysyłka do Państwa nastąpi w przeciągu: Wysyłka 2-6 dni robocze." Dzisiaj otrzymałem maila z informacją, że ich system nie poradził sobie z ilością zamówień. W piątek sprzedali ostatni komplet, aktualnie nie posiadają tego towaru u siebie i nie ma go też u dystrybutora. Z moich informacji wynika, że te pedały są aktualnie dostępne u Shimano Polska. Proszę o wypowiedź osoby, które również skorzystały z tej "promocji" i nie otrzymały towaru.
vicher Napisano 30 Listopada 2015 Napisano 30 Listopada 2015 Poczytaj regulamin zakupów u nich. Otrzymałeś potwierdzenie zamówienia na e-mail, a to może być jednoznaczne z zwarciem umowy.
honor Napisano 30 Listopada 2015 Autor Napisano 30 Listopada 2015 też miałem zamówione Co miałeś zamówione i jak odpisali?
vpablov Napisano 30 Listopada 2015 Napisano 30 Listopada 2015 spd - ki dzwonili do mnie i powiedzieli, że niestety system nie wyrobił i ktoś zamówił wcześniej . Dodam , że przelew poszedł.
Kajus23 Napisano 2 Grudnia 2015 Napisano 2 Grudnia 2015 Po wymianie maili ze sklepem, podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie i rozwiązane zostało to w sposób korzystny dla mnie. Tak więc polecam zakupy u nich. Żeby tak wszystkie sklepy dbały o klienta to lepiej by nam się żyło Pozdrawiam
honor Napisano 3 Grudnia 2015 Autor Napisano 3 Grudnia 2015 Po wymianie maili ze sklepem, podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie i rozwiązane zostało to w sposób korzystny dla mnie. Tak więc polecam zakupy u nich. Żeby tak wszystkie sklepy dbały o klienta to lepiej by nam się żyło Pozdrawiam Niestety w moim przypadku profesjonalizmu zabrakło. Napisałem im co myślę o takim podejściu i że to moje ostatnie zakupy u nich. Na czym polegał ten profesjonalizm w Twoim przypadku?
mtbikeer Napisano 4 Grudnia 2015 Napisano 4 Grudnia 2015 Sklepu internetowe mają marżę na produktach Shimano kilka %, ciekawe jak mogli zrobić 50%? Myślę, że nawet Shimano Polska u nich zrobiłoby zamówienie. "chłyt matetingody". No chyba, że właściciel sklepu prowadzi akcję charytatywny i dopłaca do każdego produktu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.