Skocz do zawartości

[Gwarancja] Specialized Stumpjumper


cezary_ac

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym się podzielić historią związaną z uszkodzeniem mojego nowego roweru. Sam szukałem podobnego wątku w internecie, ale był z tym problem. A więc od początku. W sierpniu ziściłem swoje rowerowe marzenia i kupiłem na kredyt nowego Stumpjumpera ht carbon 29, okleiłem go folią i postanowiłem na niego chuchach i dmuchać by służył mi jak najdłużej. Już po miesiącu zdążyła się tragedia. Podczas treningu wkręcił mi się w szprychy stalowy drut zbrojeniowy, przez co uszkodzeniu uległy rurki tylnego trójkąta. Dla mnie tragedia, uszkodzenie mechaniczne, szansę na udaną reklamację marne. Nie mając nic do stracenia udałem się do dealera u którego go nabyłem(swoją drogą bardzo miły człowiek, próbował podtrzymać na duchu zalamanego klienta). Od właściciela sklepu usłyszałem, że jedyne co mogą w tej sytuacji zrobić to cyknąć zdjęcie uszkodzenia, wysłać je do Speca i czekać na werdykt dystrybutora w Czechachach. Po 3tygodniach doszła informacja zwrotna- będzie wymiana na nową ramę. Już wtedy byłem bardzo szczęśliwy, ale gdy mi przysłali nową ramę s-works ht 29 to przez moment nie wierzyłem swoim oczom. Przechodząc do meritum. Dlaczego polecam tą markę? bo mają amerykańskie podejście do klienta, dla nich klient zadowolony to lepszy klient niż klient złowiony. Podobno tylko Trek ma podobne podejście, ale to tylko ze slyszenia. W przypadku Speca mam doświadczenie organoleptyczne. Czasami warto dopłacić parę groszy do marki dla świętego spokoju, nigdy nie wiesz czy po miesiącu od zakupu twoje marzenia nie legną w gruzach przez zardzewialy drut zbrojeniowy .Pozdrawiam

post-191704-0-85268300-1446903414_thumb.jpg

post-191704-0-94578000-1446903472_thumb.jpg

Napisano

To dziwne podejście. Trek jak wiele innych firm wymienia ramy w lepszej cenie w ramach tzw "crash replacement". 

Zostałeś potraktowany dziwnie życzliwie, ale cóż, korzyść dla Ciebie.

Napisano

Faktycznie post może się wydawać kryptoreklamą, chce jednak pokazać jak zostałem potraktowany przez tą firmę. Życzę wszystkim podobnej historii, a co kto kupi to tak naprawdę jego sprawa :)

Napisano

Czy otrzymałeś jakieś uzasadnienie dlaczego wymiana niereklamacyjna została potraktowana jak reklamacyjna?

Ta historia wygląda trochę dziwnie i odbiega od doświadczeń ludzi którzy czasami muszą się szarpać z tą firmą o pozytywne rozpatrzenie zupełnie oczywistych problemów.

Napisano

Czy wraz z nową ramą dostałeś jakieś potwierdzenie, dokument wymiany, cokolwiek co mógłbyś nam tu przedstawić? Byłaby wtedy ta historia bardziej wiarygodna.

Napisano

Czy do zdjęć dodałeś opis w jakich okolicznościach skasowałeś ramę?

Oczywiście nie opisywalem okoliczności, nikt tego nie wymagał. Mam wystawioną nową kartę gwarancyjną, to jedyne potwierdzenie na nową ramę.

post-191704-0-23715500-1446920845_thumb.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...