kulieta4 Napisano 26 Sierpnia 2015 Napisano 26 Sierpnia 2015 Witam prosze o pomoc w doborze roweru i doradzeniu który rodzaj wybrać. Jestem kierowcą ciężarówki chodzi mi o to żeby rower był wygodny w przewożeniu go na naczepie i możliwości wygodnej jazdy. Dodaje że jestem poczatkującym rowerzystą. Przeważnie jeździł bym po drogach asfaltowych i drogach polnych,leśnych,utwardzonych. Pozdrawiam.
Kamsyyo Napisano 26 Sierpnia 2015 Napisano 26 Sierpnia 2015 Miesiąc temu kupiłem Meride Big seven 100 za 2400. Jak na razie nie żałuje. Jeśli chodzi o wielkość kół to z 27.5 jestem zadowolony
GoldStorM Napisano 27 Sierpnia 2015 Napisano 27 Sierpnia 2015 Ja mam podobny dylemat chociaż zastanawiam się czy brać Romet Orkan 4.0 2015 za 1889 czy dopłacić do Romet Orkan 5.0 2015 którego może udałoby się dostać za 2500. Można by się jeszcze zastanowić nad Unibike Viper Disc GTS
goTomek Napisano 27 Sierpnia 2015 Napisano 27 Sierpnia 2015 Też właśnie dumam nad Orkanem 4.0, w tej chwili do wzięcia juz za 1700, podoba mi się, osprzęt też ciekawy chyba w tej cenie. Tylko nie wiem czy juz brać, czy jeszcze czekać Jest szansa że jeszcze spadnie?
kubro Napisano 27 Sierpnia 2015 Napisano 27 Sierpnia 2015 Patrząc na rok poprzedni cena może być troszkę niższa: http://archiwum.allegro.pl/szukaj/orkan%204.0?sort=price&order=asc Nie jestem jednak pewien czy warto czekać. Po dwóch miesiącach szukania ja właśnie zakupiłem Orkana 4.0. Mam nadzieję, że zakup okaże się trafiony.
goTomek Napisano 27 Sierpnia 2015 Napisano 27 Sierpnia 2015 O, to opowiedz wrażenia prawdopodobnie tez sie na niego zdecyduje, a mało jest konkretnych opinii uzytkowników.
GoldStorM Napisano 27 Sierpnia 2015 Napisano 27 Sierpnia 2015 w sklepie bikko.pl można negocjować cenę a i tak póki co opuścili Orkana 5.0 o 410zł więc może cena pójdzie jeszcze w dół. A jako że planuje zakup dwóch kółek środek/koniec września więc może uda mi się wyrwać po dobrej cenie