mik5555 Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Witam, mam problem od jakiegoś czasu licznikiem Sigma 12.12 sts cały czas wyświetla wszystkie funkcje i nic nie działa. Może ktoś spotkał się z tym problemem i ma rozwiązanie? Będę wdzięczny za info
Rapt0r Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Witam, mam problem od jakiegoś czasu licznikiem Sigma 12.12 sts cały czas wyświetla wszystkie funkcje i nic nie działa. Może ktoś spotkał się z tym problemem i ma rozwiązanie? Będę wdzięczny za info Sam posiadam ten sam licznik i nie miałem z nim żadnych problemów. Czyli licznik nie wyświetla prędkości, a po za tym jest wszystko okej?
rzezniol Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 czas wyświetla wszystkie funkcje i nic nie działa W sensie ze wyświetla wszystkie segmenty na LCD ? Jak tak to >> wyjmij i włóż ponownie baterie ... jak nie pomoże >> serwis/reklamacja. Jak problem jest inny to napisz to tak żebyśmy zrozumieli o co ci chodzi ... Pozdrawiam
mik5555 Napisano 16 Sierpnia 2015 Autor Napisano 16 Sierpnia 2015 Na liczniku wyświetlane są wszystkie pozycje jakie są możliwe - wszystkie na raz. Licznik po podłączeniu do roweru nie działa nie reaguje na przyciski. Chyba raczej muszę zgłosić na reklamację.
siemalysy Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Hej. Czy masz podobnie jak na zdjęciu poniżej? Mi jakiś czas temu spadł licznik i zablokował się jeden z górnych przycisków. Tak, że był cały czas wciśnięty. Po wyjęciu przycisków i ponownym poprawnym ich zamontowaniu i resecie poprzez wyjęcie baterii wszystko wróciło do normy.
mik5555 Napisano 16 Sierpnia 2015 Autor Napisano 16 Sierpnia 2015 Dokładnie tak. Rozebranie i złożenie licznika jest problematyczne?
siemalysy Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Rozbierać nie musisz całego. Sprawdź czy któryś z przycisków nie jest wciśnięty. Jeżeli tak to spróbuj to wyjąć. Trzyma się na zatrzaskach. Musisz uważać żeby nie połamać i nie uszkodzić. Ja podwazylem małym wkretakiem.
mik5555 Napisano 16 Sierpnia 2015 Autor Napisano 16 Sierpnia 2015 Faktycznie jeden z dolnych przycisków jest bardziej wciśniety. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś. Dzięki za pomoc :-)
siemalysy Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Nie ma problemu. Życzę powodzenia podczas operacji na liczniku. Daj znać czy się udało.
mik5555 Napisano 12 Września 2015 Autor Napisano 12 Września 2015 Niestety, nic nie pomogło wyjęcie przycisków Po zmianie jeszcze baterii (2 krotnym) , wyświetlają się teraz ustawienia początkowe tj. jezyk, obwód koła itp ale działa tylko prawy dolny przycisk. macie może jakiś pomysł?
CaseyJones Napisano 23 Września 2015 Napisano 23 Września 2015 U mnie był podobny problem (ale w wersji przewodowej), z tym, że krzaki pojawiały się na chwile, potem licznik się resetował. Wymiana baterii pomagała na ok. miesiąc, potem znowu krzaki. Przy okazji wszystkie dane były zerowane. Skontaktowałem się z serwisem Sigmy w Niemczech, od razu kazali odesłać do nich licznik do naprawy, lub wymiany. Czekam na odzew, dam znać jak coś odpiszą.
CaseyJones Napisano 29 Września 2015 Napisano 29 Września 2015 Dzisiaj dostałem przesyłkę z serwisu z Niemiec. Wymienili licznik na nowy. Cała akcja trwała dokładnie 7 dni. W poniedziałek wysłałem, we wtorek w następnym tygodniu nowy był u mnie w domu. To się nazywa obsługa klienta.
Pandeiro Napisano 29 Września 2015 Napisano 29 Września 2015 · Ukryte przez Mieciu, 2 Października 2015 - ePR Ukryte przez Mieciu, 2 Października 2015 - ePR Ja kupowałam taki licznik http://www.bikershop.pl/Produkty/Licznik-SIGMA-BC-16_12-/172/162227 i wszystko sprawnie działa bez problemów. Mają w tym sklepie duży wybór bardzo z tej marki. Naprawdę sobie chwalę, a już rok smigam z jego uzyciem
mik5555 Napisano 30 Września 2015 Autor Napisano 30 Września 2015 Dzisiaj dostałem przesyłkę z serwisu z Niemiec. Wymienili licznik na nowy. Cała akcja trwała dokładnie 7 dni. W poniedziałek wysłałem, we wtorek w następnym tygodniu nowy był u mnie w domu. To się nazywa obsługa klienta. rozumiem, że miałeś licznik na gwarancji?
CaseyJones Napisano 30 Września 2015 Napisano 30 Września 2015 rozumiem, że miałeś licznik na gwarancji? Tak, ale nie miałem paragonu, bo licznik był prezentem, a samej karty gwarancyjnej ode mnie nie żądali.
mik5555 Napisano 30 Września 2015 Autor Napisano 30 Września 2015 OK podasz namiary gdzie zgłaszałeś ?
CaseyJones Napisano 1 Października 2015 Napisano 1 Października 2015 OK podasz namiary gdzie zgłaszałeś ? Maila z opisem usterki wysłałem tutaj: kundenservice[at]sigmasport.com, oni Ci już podadzą adres na który wysłać jak coś.
mik5555 Napisano 1 Października 2015 Autor Napisano 1 Października 2015 rozumiem że maila pisałeś w j. niemieckim ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.