Dominquess Napisano 11 Sierpnia 2015 Napisano 11 Sierpnia 2015 Z racji że to mój pierwszy post, witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość przy ewentualnych błędach. Ostatnio po własnoręcznej próbie regulacji przerzutek ( nieudanej) odstawiłem go na serwis do decathlonu, gdzie pan serwisant pokazał mi takie cudo ( link do wideo niżej ) i stwierdził że do wymiany jest piasta lub kaseta i generalnie przerzutka przód i tył plus linki. O dziwo tylną udało mi się wyregulować, jednak poprawnie działa tylko na 3 x 5 - 6 a na pozostałych zwyczajnie ociera. Jakaś opinia na ten temat? Co się dzieje z kasetą? Wideo : https://youtu.be/ZwsmcotazAQ
Kiciok Napisano 11 Sierpnia 2015 Napisano 11 Sierpnia 2015 To na pewno kaseta, a nie wolnobieg? W wolnobiegach to norma, a jeśli masz kasetę, to pewnie luz na bębenku.
Dominquess Napisano 11 Sierpnia 2015 Autor Napisano 11 Sierpnia 2015 Jeśli mam być szczery, to nie, nie na pewno, bo w kwestii sprzętu jestem laikiem
Rapt0r Napisano 11 Sierpnia 2015 Napisano 11 Sierpnia 2015 Widać, że albo źle zrozumiałeś, albo ten Pan do kretyn. To jest wolnobieg, nie kaseta. Dla wolnobiegu, takie drgania to norma. Nic z tym nie zrobisz. Jeżeli kaseta (czym to na 100% nie jest) to tak jak kolega wyżej. Jeżeli linki działają płynnie, nie są "pokaleczone", że tak to nazwę i zardzewiałe to nic nie musisz wymieniać. A co do przerzutki. Tutaj myślę, że kwestia naciągnięcia linki i wszystko powinno być okej. Natomiast, może być zmęczenie materiału jak w przypadku mojego znajomego. Kolejna sprawa. Przerzutka jest prosta, czy została skrzywiona?
Dominquess Napisano 11 Sierpnia 2015 Autor Napisano 11 Sierpnia 2015 Sprawdziłem i mam pewność, to wolnobieg Wychodzi w takim razie fachowość serwisu. Linki całe, bez rdzy, przerzutka jest prosta