Laxo90 Napisano 14 Czerwca 2015 Napisano 14 Czerwca 2015 Witam Jestem kompletnym laikiem w tematach rowerowych więc stąd moje pytanie kupiłem rower pierwszy normalny (wczesniej roweropodobne po 200 zł z tesco:]) mam pytanie jakie narzędzia będą mi niezbędne do drobnych napraw w rowerze, proszę o wymienienie. Ewentualnie także co będzie mi jeszcze potrzebne typu jakieś oleje do amortyzatorów,łańcucha itp. Dzięki za odpowiedzi.
phoe Napisano 14 Czerwca 2015 Napisano 14 Czerwca 2015 Na małe wyprawy to dętka(+ ewentualnie zestaw łatek, lub same łatki), pompka, spinka do łańcucha, taki zestaw kluczy imbusowych w scyzoryku, no i jak masz spinkę, to skuwacz do łańcucha wypadało by też wozić. Jak amortyzator powietrzny to pompka do amortyzatora też się może przydać. Jak nie zamierzasz robić jakiś mega tras, w sensie długich, czy jeździć w deszczu, błocie itp, to nie będziesz potrzebował smaru do łańcucha. Do amortyzatora Brunox Deo, to przed wyjazdem jak użyjesz będzie ok, to samo z łańcuchem.