Koper1990 Napisano 10 Czerwca 2015 Napisano 10 Czerwca 2015 Witam , poszukuje roweru MTB do myślę max 2000 tyś zł. Jazda raczej pół na pół teren i asfalt. Mam 175cm wzrostu i waga 55kg wiec raczej koła 26 i rama 19. jak na razie znalazłem np : http://www.dobrerowery.pl/kross-hexagon-x6-2015?from=listing oraz model z zeszłego roku X8 http://www.dobrerowery.pl/kross-hexagon-x8-2014?from=listing Warto dopłacać do X6 czy może w tej kwocie pomyśleć o innej marce w ogóle ? Nie znam się na jakości tego osprzętu więc proszę o pomoc.
seraph Napisano 10 Czerwca 2015 Napisano 10 Czerwca 2015 Rama MTB to raczej 17', a rozmiaru kół nie dobiera się do wzrostu. Nie opłaca się dopłacać do nowszego. Oba rowery są praktycznie takie same i równie przeciętne.
Koper1990 Napisano 10 Czerwca 2015 Autor Napisano 10 Czerwca 2015 Tak tak pomyłka rama 17 oczywiście.
DarkoZZZZ Napisano 11 Czerwca 2015 Napisano 11 Czerwca 2015 Ja mam 181 cm i wybrałem ramę M czyli 19". Kupiłem Hexagona X5 i powiem że jestem mocno rozczarowany. Rower ma jakąś dziwną geometrię ramy...wysoka ale krótka. Czuję się bardziej jakbym kupił trekkinga a nie MTB. No cóż nie był to dobrze przemyślany zakup. Teraz już wiem że jak Kross to bralbym już Levela który jest trochę droższy ale ma bardziej sportową ramę. Dlatego radzę Ci żebyś przymierzyć się dokładnie do tego roweru.
seraph Napisano 12 Czerwca 2015 Napisano 12 Czerwca 2015 Bo tak w zasadzie to kupiłeś trekkinga, bo Hexagony to nie są rowery MTB tylko ATB. Mają krótkie ramy i nie nadają się do ostrzejszej jazdy także ze względu na osprzęt - amortyzatora np w nich nie uświadczysz w pełnym tego słowa znaczeniu.