igore Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 Witam wszystkich, Przymierzam się do zakupu pierwszego w miarę dobrego roweru,wcześniej jeździłem na starym 'holendrze'. Mam 2 metry wzrostu i ważę ok 115 kilogramów. Do tej pory znalazłem 2 rowery,które moim zdaniem nadawałyby się dla mnie: Unibike Vision z 2014 roku Kross Trans Alp rownież z 2014 roku. Krossa mogę zakupić za ok 1600 a Unibike o 300 złotych taniej. Czy Waszym zdaniem jest sens wydawać 300 złotych więcej na Krossa. Jestem laikiem w temacie rowerów,więc z chęcia przyjmę wszelkie sugestie. Czy w ogóle te rowery wytrzymają moją wagę. Na rowerze chciałbym dojeżdżać do pracy (ok 10 km) i kilka razy w tygodniu na przejażdżki - 20 km. Myślałem również o crossie ale chyba wolę wyprostowany styl jazdy jaki zapewnia mi trekking. Z góry dziękuję za wszystkei podpowiedzi. Pozdrawiam.
Pablo59 Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 Przy tej wadze nic na wolnobiegu - a zatem tzw 24 biegi wymagane (3x8) Unibike daje gwarancję do 140 kg, ale dopiero od wersji voyager w górę warto brać.... Ewentualnie używane.
igore Napisano 26 Maja 2015 Autor Napisano 26 Maja 2015 Czyli z dwóch przeze mnie wymienionych lepiej zakupić Trans Alpa?
Pablo59 Napisano 26 Maja 2015 Napisano 26 Maja 2015 Ja bym powiedział że wyłącznie trans alpa powinieneś brać pod uwagę Ogólnie trekkingi ~23" należą u nas do mało popularnych, praktycznie budżetowce z wyposażeniem "do jazdy" kończą się zwykle na 21" Możesz się spróbowac jeszcze przymierzyć do crossa unibike crossfire gts - ma regulowany mostek i może uda się ustawić pozycję która jeszcze da się wytrzymać ... wprawdzie ciut poza budżetem, ale może uda się upolować na jakiejś wyprzedaży model ubiegłoroczny ? 23" nie są najbardziej chodliwym rozmiarem ramy ....