Skocz do zawartości

[przerzutki] shimano tourney na shimano deore - wymiana przerzutek na 10rz.

zbik93

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam już trochę stary rower i co sezon w sumie muszę wymieniać przerzutkę przednią i tylną ze względu że mam najtańsza wersję i nie dają rady, wykrzywiają się rozregulowują itd.

Jestem amatorem ale jeżdżę wszędzie  :)

Moja jazda zazwyczaj to miasto, lasy płaskie z niedużymi podjazdami, zjazdy w lesie gdzie prędkość przy zjezdzie w niektórych miejscach to nawet +30km/h i tutaj własnie pojawiają się problemy z zmianą szybko przerzutek bo zaraz wzniesienie itd.

Wracając do osprzętu

Obecnie mam szit tourney chciałbym zainwestować w coś lepszego.

Znajomi polecają jedni "altusa" a inni żeby nie oszczędzać i posłużą kilka sezonów Deore.

I przeglądam sobie allegro...

Mam przerzutki 3x7 rower Kross Hexagon V2 (lub x2) xd z przed już chyba 4-5lat nie pamiętam bo czas ucieka.

Wszystko deore jest 3x10, do altusa nie mam jednak zaufania bo to nawet nie do końca chyba klasa MTB

Myślałem o założeniu tego:

http://allegro.pl/przerzutka-przednia-shimano-deore-xt-fd-m786-bs-i5327176119.html

http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-deore-rd-m610-gs-czarna-i5329962457.html

oraz hamulców:

http://allegro.pl/hamulec-przedni-shimano-deore-br-t610-v-brake-bs-i5311795590.html

Czy one się nadadzą? Nie będzie z tym żadnych problemów z działaniem i montażem? ze względu że przerzutki są na 3x10

Napisano

Wiem o tym, ale przerzutka przednia jest już wygięta, przerzutka tylnia co chwile się rozregulowuje.

Manetki też są do wymiany ale tutaj akurat problem nie jest. Chociaż 3x7 Deore nie ma. Ale mam też dylemat czy Alivio 3x7 czy Deore 3x9 np nie kupić i mieć po prostu te 2 puste bo podobno to akurat nie przeszkadza.

Napisano