c64club Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 Heyah. Mój rower to typowy "transporter" - kupa bagażu, często przyczepka. Po zósemkowaniu tylnego koła postanowiłem w końcu unowocześnić wydumkę i przejść na kasety. Dostałem piękne kółko z piastą pod tarcze/kasety, zacisk do tarczy i stoję przed wyborem kasety. W starym kole miałem wolnobieg 6rz z zakresem 14-28 i brakowało mi biegów "na moc". Miałem też wolnobieg "mega range" Dotychczas znalazłem takie konfiguracje: 11-13-15-18-21-24-28-32 - fajne, bliskie sobie przełożenia, ale tylko 32 największy 11-13-15-17-20-23-26-34 albo 11-x-24-34 czyli kupa szybkich biegów i nagle z nienacka jeden mocny. Ideałem byłaby kaseta 13-15-17-20-23-26-30-34 (istnieje taka w ogóle?) czyli trochę szybsza od mojej dotychczasowej i z 2 mocniejszymi biegami. Czyli akurat 9-rzędowa, w której najmniejszą zębatkę potraktowałbym jako dystans Jeśli da się kupić łańcuch, który pracowałby z moim dotychczasowym przodem i 9-rzędówką, to problem rozwiązany. Ktoś, coś? Jakie są możliwości złożenia napędu do mojego ciągnika? 9-rzędów i przeszlifowanie przednich talerzy na cieńsze? 9 rzędów i jakimś cudem dobry łańcuch? 8 rzędów "składak" - istnieje możliwość złożenia sobie kasety? Łańcuch i tak zalicza wylot, bo swoje już przejechał. Wózek już sobie przerobiłem (dłuższe ramę, zwiększony skok/zakres), a manetkę dałem cierną i będzie spokój z nietrafionymi przełożeniami i regulacją. Zmiana przodu (korba, blaty) nie wchodzi w grę. Mam całkiem sprawny i drugi nowy na zapas. No i koszty. Obecnie czeka mnie tylko kaseta.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.