Skocz do zawartości

[550zł] Jaki rower górski?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Mam problem,  ponieważ nie znam się na rowerach achciałbym kupić jakiś górski do 550zł

Pomożecie mi? 

Napisano

Nie ma rowerów MTB za 550zł. Możesz poszukać wśród (bardzo) używanych co najwyżej. Ewentualnie jakiś makrokesz na własne ryzyko lub dołożyć ~200zł do pseudo-górala z Decathlonu.

Do czego to ma służyć, gdzie będziesz jeździł?

Napisano

Raczej tak na odcinki do 50 km trasa to  polne drogi suche i  po deszczu a takto to ulica

Abstrahując od budżetu, to nie widzę tu ani słowa o górach ani ambitniejszym terenie, więc po co rower górski? Dla wyglądu?
Napisano

Nie mam czasu, by wertować Allegro, ale kilka rad mogę podać.

1. Żadnych tylnych amortyzatorów! W tanich rowerach to nie działa, a działające konstrukcje wymagają takiej kwoty na sam amortyzator. Takie opcje skreślasz z góry.

2. Unikaj hamulców tarczowych. Powody znajdziesz wyżej. Może nie 1:1, ale analogia dosyć dobra.

3. Cro-mo Twoim przyjacielem. Za niewielkie pieniądze można kupić stare rowery na stalowych ramach, z pancernym osprzętem. Trzeba się jednak liczyć z tym, że ich ramy nie były zwykle projektowane do współpracy z amortyzatorem, więc będzie sztywny widelec.

Napisano

Fikusek trafiłeś na porządne forum i nikt tu nie poleci ci nowego pseudo roweru za taką kwotę. :) Możesz szukać jedynie w używkach, ale jeśli nie znasz sie kompletnie na rowerach to sam poprawnie nie ocenisz w jakim stanie jest rower. Więc masz dwie opcje dołożyć kasy albo napisać do jakiegoś znajomego co zna się na rowerach żeby pomógł ci znaleźć dobrą używkę :)

Napisano

tak odchodząc od tematu mam problem z rowerem firmy bianchi (Górski) dostałem go wszystko ładniue pięknie tylko brak powietrza w amortyzatorze a nie mam pompki tej specjalnej... a nie bardzo mi się opłaca kupić a jeden raz za 60zł

Napisano