Citizen Napisano 29 Kwietnia 2015 Napisano 29 Kwietnia 2015 Witam, Aktualnie rozglądam się za dwoma rowerami dla siebie i żony. Nie znam się na tym kompletnie i potrzebuję porady. Oglądaliśmy już kilka rowerów różnych firm i mniej więcej wybraliśmy coś takiego: Damski: Romet JOLENE 27,5 3.0 (rama 15 cali) Męski: Romet Mustang R-Line 27,5 1.0 (rama 17 cali) Chciałbym jeszcze nadmienić, że rowery będą użytkowane przede wszystkim w lesie (sporo wzniesień, ale drogi raczej utwardzone - przeciwpożarowe). chciałbym abyśmy mieli rowery na dobrym osprzęcie. Rower chciałbym komfortowy, nie jeździmy wyczynowo. Zakupy wolałbym robić w sklepie stacjonarnym (chyba że cena będzie rewelacjyna z kosztem wysyłki) to wtedy może być przez internet. Dane: Wzrost mojej żony: 160 cm , waga 51 KG Mój wzrost: 184 cm , waga 84 KG Czy to będzie dobry wybór ?
MarcinGoluch Napisano 29 Kwietnia 2015 Napisano 29 Kwietnia 2015 Przede wszystkim 17cali dla 184cm moim zdaniem zdecydowanie za mała rama. Po drugie ponad 500zł taniej patrząc tylko na katalogowe ceny masz Giant Talon 27.5 0 LTD który jest na RS Reba a nie słabsztm Reconie. W cenie Rometa możesz spokojnie kupić najwyższy model Talon RC na foxie, korbie XT i ogólnie wyższym osprzęcie. Co do Joylene cóż temat był poruszany ale stoję przy swoim i zaproponuję w niższej cenie Liv (Giant) Tempt 27.5 2. Chcesz poznać finalne ceny zapraszam na PW bo do Ciebie niestety nie można pisać .
Citizen Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Napisano 29 Kwietnia 2015 Czy mógłbyś mi napisać co jest nie tak z tym JOLENE ? (chodzi o dokładnie ten model który napisałem).