Skocz do zawartości

[około 3000] Kross level A8 z 2013 czy A6 z 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Jestem nowy na tym forum.

Obecnie jeżdżę na starym scottcie montana 26” – rower bez amorków, rama jak od crossowego roweru, korba 48T osprzęt shimano LX – po 20lat jazdy wszystko działa jak powinno – to dowód że sprzęt jest b.dobry albo ja bardzo mało jeżdże – a tak za serio to odpowiedz A i B są prawidłowe.

Myślę nad zmianą roweru na jakiś współczesny, nie chciałbym wymienić na gorszy niż mam pod względem osprzętu.

Budżet <3k

 

Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na temat tych rowerków:

Kross Level A8 z 2013 – 2800zł

Kross level A6 z 2014 – 2600zł

//jako nowocześniejszą alternatywę rozważam jeszcze Levela R6 z 2014 w podobnej cenie - on jest cały na Alivio tylko tył na SLX.

 

Z tego co widzę to A8 ma trochę mniejszą – krótszą ramę, ale osprzęt chyba lepszy – rower 2 lata temu kosztował pona 4k.

 

Czy jest duża różnica w ramach – echnologia, pękanie, sztywność itp?

Czy amorki mocno się róznią?

 

Dzięki za sugestie szczegółowe i ogólne ;)

 

p.s.

wzrost 170cm – waga 80kg

Napisano

Oba rowery mają trochę inną rozmiarówkę, ale to A8 jest dłuższy delikatnie.

 

A8 dużo lepiej się opłaci - ma dużo lepszy amortyzator i ogólnie lepszy osprzęt. 200 zł przy tym to mała dopłata.

 

Wg mnie dla Ciebie rozmiar 16'.

Napisano

dzięki za opinie

 

....no właśnie - A6 z 2014 odpuściłem, r6 również.

Jedyne czego się bałem to czy jest jakiś przeskok w ramach między 2013 a 2014.

 

Teraz wybieram między A8 i A7 z 2013 -  dokładnie 261zł je dzieli :)

Jedyna róznica to amorek - A7 SH XC30 TK solo Air | A8 SH Recon Silver TK Solo Air.

 

Nie wiem czy wyczuje różnicę a za te 2 stówki kupię sobie jakieś akcesoria.

 

 

Napisano

Ja wziąłbym Recona, bo jest lżejszy i ma golenie 32 mm, a nie 30, więc będzie sztywniejszy. Ale rzeczywiście możesz nie wyczuć różnicy szczególnie przy "małym" kole...

 

Kup kask i gumowych drzew życzę :thumbsup:

Napisano

Seraph - dzięki.

Decyzja padła jednak na A7 z 2013.

Przez chwilę wąchałem się jeszcze nad A7 z 2012 - lepszy osprzęt i na przodzie RECON, ale 3 letni to już trochę wiekowy się robi:)

 

ide zamawiać :)

Napisano

Skoro nowy to co za różnica ile ma lat? Przy odpowiednim przechowywaniu to nawet oponom nie szkodzi...

 

Ale XC32 Solo Air pracuje fajnie i jak nie liczymy gramów to nie widzę powodu kupować lepszego amorka :thumbsup:

Napisano

"Ułamki sekund" przed zakupem jeszcze przeczytałem wątek o pekających ramach KROSS - http://www.forumrowerowe.org/topic/133516-firma-krosszbior-peknieteych-ram-kross/page-2

JEst tam sporo chyba o B9 i A8 z 2013 roku.

Wymiarowo rama A8 jest identyczna do A7 - więc to pewnie ta sama rama?

 

Jak to jest z tymi pęknięciami? Czy warto wchodzić w KROSSA te roczniki?

Czy A7 z 2013 tez jest tymi wadami obciążony?   -  Pobieżnie przegladając temat o pękniętych ramach znalazłem przypadki B9 i A8 a nei A7.

 

dzięki za odpowiedz.

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...