bankrut Napisano 5 Kwietnia 2015 Napisano 5 Kwietnia 2015 Witam, dojeżdżam z pracy i do pracy na Kandsie Maestro (2013). Jest na ramie 21 co przy moim wzroście (176) może nie jest zbyt dobre, ale wymieniłem kierownice i mostek i jest git. Do sedna. Otóż jeżdżę spokojnie bo to tylko do pracy po mieście. Mimo to siodełko po kilku przejażdżkach przesuwa się do tyłu. Mam je przykręcone na samym końcu, tak aby było przesunięte jak najbardziej w stronę kierownicy. Dokręcone na chama a mimo to się przesuwa. Moje pytanie - wymienić sztycę na jakąś lepszą czy to coś da? A może jest taka która by była z możliwością jakieś regulacji - tak by można było nieco przybliżyć się w stronę kierownicy w razie czego. Nie znam się kompletnie na tym, pozdrawiam.
pantom Napisano 5 Kwietnia 2015 Napisano 5 Kwietnia 2015 Moze siodlo jest przesuniete poza maksymalny zakres. Zobacz czy masz na szynach siodelka jakas podzialke z zaznaczonym zakresem. Na pewno nie powinno sie korzystac z calej dlugosci szyny.To moze powodowac niepoprawne zachowanie U mnie jest taka podzialka O tak to wyglada
copone Napisano 5 Kwietnia 2015 Napisano 5 Kwietnia 2015 Od biedy obróć sztycę o 180st, żeby jażemko było bliżej kierownicy.
BikerLight Napisano 5 Kwietnia 2015 Napisano 5 Kwietnia 2015 @@bankrut, często spotykany problem ze sztycą którą masz, walczyłem z nim na milion różnych sposobów (których nie wymienię ponieważ czytający te słowa zwątpili by w moje zdrowie psychiczne ) bez powodzenia. Konkluzja - kup inną sztycę, było to ostateczne i jedyne rozwiązanie tego problemu
copone Napisano 5 Kwietnia 2015 Napisano 5 Kwietnia 2015 Wygląda na to, że rozgieły się nakładki jażemka, gdzie siedzą druty, pewnie za mocno było dokręcane - nowa sztyca, to najlepsze rozwiązanie.