mike78 Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 Panowie, Nabylem Smart sama, choc zacząlem od szukania semi slicka Ale w zwiazku , ze jest to opona kierunkowa, i ma napisy <==REAR FRONT ==> , pytanie - jak je założyć na koła, tak zeby jednak nie dawały większych oporów? Czyli rezygnuję z kierunkowości (wiem, bedzie gorzej w terenie), czy wtedy obydwie opony mają się toczyć tak: tylnia kreci się z oznaczeniem FRONT ==> przednia kreci się z oznaczeniem FRONT ==> bede wdzięczny za podpowiedzi.. ps. proszę się nie śmiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 Ja bym założył jak producent zaleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 Ja wyżej. Smart Sam to i tak prawie semi slick i jak byś nie założył i tak będzie dość szybka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike78 Napisano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 dzieki, czyli wg producenta powinno byc: koło tył (z takimi oznaczeniami na oponie):<---front - rotation - rear---> koło przód: <---rear - rotation - front---> a jakbym chcial mniejsze opory to co? przodem kombinować czy tyłem? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 Jeżeli mniejsze opory, to nic nie kombinować, bo producent podaje przód dla przyczepności (przód ma znikomy udział w oporach toczenia), a tył dla szybkości (duże dociążenie, większy udział). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marco1973 Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 dokładnie, zakładać jak producent oznaczył, czyli przód i tył odwrotnie. te oponki kręcą się aż miło, są ciche na asfalcie a i w trudnym terenie nieźle sobie radzą. wiem coś o tym bo jeździłem na nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike78 Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 są ciche na asfalcie haha, dobrze ze nie czytales , co o nich piszą w tematach zakupowych - wszyscye kierujną na Continentala, bo te podobno ooooooo co one złego nie robią dzieki za wypowiedzi, muszę tylnią obrócić w takim razie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marco1973 Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 na Continentalach nie jeździłem, więc sie nie wypowiadam... wiem natomiast jak bardzo byłem zdziwiony po założeniu Smart Samów jak wyjechałem na nich pierwszy raz na asfalt. a dodam że wcześniej do mojego treka miałem założone opony od szosówki (23mm), więc teoretycznie powinienem doznać szoku z głośnością Smart Samów a doznałem szoku w drugą stronę... a jak pojechałem na dośc trudną trasę XC to też robiły swoje, co prada teraz zmieniłem oponki na typowe już MTB (Racing Ralph tył i Rocket Ron przód) ale naprawdę dobrze wspominam Smart Samy jako bardzo uniwersalne i ciche opony, na których człowiek nie jest uwiązany tylko do asfaltu albo tylko do terenu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 naprawdę dobrze wspominam Smart Samy jako bardzo uniwersalne i ciche opony Ciekawe, bo do tej pory raczej było słychać narzekania na ich głośność. Jaki rozmiar i ciśnienie miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marco1973 Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 29x2,1 ciśnienie ok. 2,3bara... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.