przemek747 Napisano 20 Marca 2015 Napisano 20 Marca 2015 Mam na oku dwa rowery, znany i kochany Lazaro Integral v3 2015 i nikomu nieznany rower z linku poniżej: http://allegro.pl/lekki-rower-crossowy-miles-x-comp-deore-xt-kola-28-i5156207674.html Bezpośrednie porównanie części: Widelec: punkt dla Lazaro Przerzutka przód: punkt dla Lazaro Przerzutka tył: punkt dla Miles Manetki: remis Korba: punkt dla Miles Hamulce: remis Piasty: punkt dla Miles Opony: punkt dla Miles Obręcze: remis (?) Nie wiem jak wygląda sprawa z kasetą czy łańcuchem, ale patrząc na to co wyżej czy jest naprawdę jakiś powód dla którego Lazaro byłby lepszym wyborem? Ktoś pisał że sztyca, mostek i kierownica są w nim lepsze, ale na czym ta wyższość miała by polegać? I w jednym i w drugim są wykonane z aluminium więc na czym miała by polegać różnica? Jestem laikiem i już sam nie wiem czy ten Miles jest naprawdę taki ciekawy czy ktoś wspiął się na wyżyny marketingu i pod opakowaniem niezłego napędu sprzedaje jakiś "złom". Mam nadzieję, że znajdzie się tu ktoś z większym doświadczeniem kto rozjaśni mi trochę w głowie
cienkun Napisano 20 Marca 2015 Napisano 20 Marca 2015 To może ja spróbuję. Ten rower ma: PEDAŁA. edit. No i wideł ma gorszy. Ja bym jednak brał lazaro Ten jest tak skonfigurowany, żeby bić po oczach tylną przerzutką, a poza tym, to nic specjalnego... Nie warto zamieniać nexa na cr8 żeby mieć lepszą przerzutkę i nieco lepszą korbę, ale ta rama ma widzę stery półzintegrowane, więc jeżeli planujesz wymianę widelca, to można się zastanowić...