Skocz do zawartości

[cross ok 1500] Niech mnie ktoś zniechęci do tego roweru!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam na oku dwa rowery, znany i kochany Lazaro Integral v3 2015 i nikomu nieznany rower z linku poniżej:

http://allegro.pl/lekki-rower-crossowy-miles-x-comp-deore-xt-kola-28-i5156207674.html

Bezpośrednie porównanie części:

Widelec: punkt dla Lazaro

Przerzutka przód: punkt dla Lazaro

Przerzutka tył: punkt dla Miles

Manetki: remis

Korba: punkt dla Miles

Hamulce: remis

Piasty: punkt dla Miles

Opony: punkt dla Miles

Obręcze: remis (?)

Nie wiem jak wygląda sprawa z kasetą czy łańcuchem, ale patrząc na to co wyżej czy jest naprawdę jakiś powód dla którego Lazaro byłby lepszym wyborem? Ktoś pisał że sztyca, mostek i kierownica są w nim lepsze, ale na czym ta wyższość miała by polegać? I w jednym i w drugim są wykonane z aluminium więc na czym miała by polegać różnica? Jestem laikiem i już sam nie wiem czy ten Miles jest naprawdę taki ciekawy czy ktoś wspiął się na wyżyny marketingu i pod opakowaniem niezłego napędu sprzedaje jakiś "złom". Mam nadzieję, że znajdzie się tu ktoś z większym doświadczeniem kto rozjaśni mi trochę w głowie :)

Napisano

To może ja spróbuję. Ten rower ma: PEDAŁA. :P

edit. No i wideł ma gorszy.

Ja bym jednak brał lazaro

Ten jest tak skonfigurowany, żeby bić po oczach tylną przerzutką, a poza tym, to nic specjalnego...

Nie warto zamieniać nexa na cr8 żeby mieć lepszą przerzutkę i nieco lepszą korbę, ale ta rama ma widzę stery półzintegrowane, więc jeżeli planujesz wymianę widelca, to można się zastanowić...

Napisano