Skocz do zawartości

[Zakup] Pierwsza szosa do 1500zł


Kenshi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Planuję zakupić w najbliższym czasie rower szosowy - do 1500zł, niestety w kwestii rowerów jestem całkowitym laikiem, nie wiem na co zwracać uwagę. Chciałbym prosić o pomoc przy wyborze takowego roweru, mam 186cm wzrostu, i tak jak pisalem 1500zł budżetu, w gre wchodzi rower tylko nowy, nie interesują mnie używane. Jedyne co mi się udało samemu znaleźć to w decathlonie triban 300, znajdzie się coś lepszego w tym zakresie cenowym? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Triban 500" (co to za model?) spod linku nie urywa - że tak się wyrażę. Stalowy widelec i osprzęt noname. Bezkonkurencyjny na rynku to jest ten prawdziwy Triban 500:

http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-btwin-triban-500-id_8306944.html

Karbonowy widelec i osprzęt sora.

Nowy Triban 500 SE wypada gorzej a jest praktycznie w tej samej cenie. Dziwi mnie to, bo stary model rozchodził się jak ciepłe bułeczki. Ktoś pokusił się o obcięcie tu i ówdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Microshift to nie sora ale też daje radę i jest warty tych 1500zł :) A co do karbonowego widelca w Tribanie 500 to słyszałem, że to fake i posłużę się tutaj cytatem osoby która pracowała w decathlon:

 

 

Przedni widelec to niby karbon ale muszę napisać, że jest to aluminium powlekane włóknem węglowym ( taki lep na klientów).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower już zakupiony, ten prawdziwy triban 500 był faktycznie sporo lepszy, ale kosztuje 2000 co przekracza mój budrzet, kupiłem w końcu triban 300

Nie jestem tylko pewien czy dobrze dobrałem rame ( 57cm )  na mój wzrost ( 186cm ) , ta długość wydawała mi się najbardziej odpowiednia, aczkolwiek to pewnie dopiero wyjdzie przy jakiejś dłużej trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach