Skocz do zawartości

[Oświetlenie] Pomóżcie mi wybrać lampki na przód i tył

PanRowerek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam B) .

Założyłem nowy temat, gdyż mam zamiar zainwestować trochę w rower, więc przyszedł czas na oświetlenie :) .

Oświetlenie rzecz bardzo ważna jeżeli chodzi o nasze bezpieczeństwo :) .

Nie znam się zbytnio, więc założyłem ten temat.

Więc do rzeczy mam pare wytycznych:

- lampki nie mogą być za drogie (budżet okrojony) -_- ,

- tył tak do max 40-50zł (ma być widoczna dla użytkowników ruchu drogowego),

- przód tak 50-70zł (wiem że za te pieniądze nie ma nie wiadomo czego ale chciałbym żeby w miarę oświetlała mi drogę) ,

- raczej nie będę zamawiał przez internet ze względów że potrzebuję lampki kupić i jeździć, a w razie czego nie chce mi się odsyłać z powrotem paczki w celu reklamacji <_< ,

- wolałbym kupować w stacjonarnym sklepie rowerowym (w celu obejrzenia przed zakupem lampki jak mocno świeci i takie tam :D ),

-miło byłoby jak byście coś polecili z tych dwóch sklepów :

www.alpebike.pl,

www.bikeatelier.pl.

Nie mam dużych wymagań  :)  .

Od dawien dawna jeździłem na lampkach za parę złotych (pokazujących moją pozycję na drodze).

Oświetlenie chciałbym zamknąć w kwocie około 100zł (w porównaniu do lampek poprzednich to i tak duży skok do przodu :D  ).

Prosiłbym o podanie swoich faworytów z tych dwóch sklepów przeze mnie podanych, bądź z innych sklepów (najwyżej pojeżdza po sklepach rowerowych w mojej okolicy i poszukam lampek).

Dzięki za pomoc ;) .

Pozdrawiam B) .

Gość forestowy
Napisano

Na tył MacTronic Walle lub podobna. Na przód w tej kasie nie ma większego znaczenia. Do miasta każda się nada, w teren zapomnij. Idź do sklepu i weź tą która mieści się w budżecie. 

Napisano

Cześć :icon_wink: .

W celu rozwinięcia trochę tematu, postanowiłem dodać kilka moich propozycji, jeśli możecie to prosiłbym o ocene ów lampek podanych przez ze mnie ;) .

(Starałem się te lampki poukładać że cena ich jest rosnąca)

Lampki przednie: