Skocz do zawartości

[zakup] Pierwsza szosa do ok. 2500zł.

kryszy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jeździłem wcześniej na MTB 19,5" robiąc ok. 2,5-3k km rocznie. Jako, że większość robiłem po asfalcie to doszedłem do wniosku, że warto by było w końcu kupić szosę o której zawsze marzyłem:)

Co moglibyście mi polecić w tym przedziale cenowym? Na osprzęcie szosowym nie znam się w ogóle.

Mam do wydania ok. 2500zł niekoniecznie na nowy rower.

Mam 184cm wzrostu, dł. nogi 89 cm i ważę 89kg smile.png

Napisano

No właśnie w zasadzie nie można już ich dostać. Nowa 520 ma być jakoś w połowie kwietnia ale już raz przesuwali i nie wiem czy chcę tyle czekać.

Zastanawiam się czy nie dołożyć do Alura 700 bo pewnie tam osprzęt starczy mi na dłużej.

Napisano

No właśnie w zasadzie nie można już ich dostać.
 Według strony internetowej jest dostępny w Katowicach.

Zastanawiam się czy nie dołożyć do Alura 700 bo pewnie tam osprzęt starczy mi na dłużej
Osprzet już zdecydowanie lepszy, choć na starszej 105, nowa jest już na 11-rzędowej kasecie.
Napisano

W Decathlonie powiedzieli mi, że już mi go nie ściągną bo nigdzie ich nie ma. A 350km do Katowic nie za bardzo chce mi się jechać:D

Nowy Alur niestety będzie też droższy:) (3999) a podejrzewam, że 105 dla mnie jako początkującego to tak będzie aż nadto :)

Napisano

Rozumiem ale to jest 500zł różnicy:) A już tak naciągnąłem limit o 1000zł :P Aż taka różnica jest w tych napędach?

• 2 miesiące temu...
Napisano

A coś oprócz Tribana? Myślałem/myśle o Specialized Alles2015 ( coś w okolicy 3 tys.) lub Allez 650 - cena podobna. warto? Myślę tylko i wyłącznie o nowej z prostego powodu, nie znam się na sprzecie, wiec nie chce zeby ktoś wcisnął mi jakiś kit.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...