mike78 Napisano 23 Stycznia 2015 Napisano 23 Stycznia 2015 Mam taki wspornik kierownicy w Kellys Cliff 70 KALLOY Uno (diam 28.6mm / 15°) -bez regulacji kąta http://www.kellysbike.com/pl/rowery-2014/cross/cliff-70-helix Chcę zamontować wspornik kątowy - zeby kierownica była nieco (3cm) wyżej. Wybralem takie mostki jak w porównaniu, i zastanawiam się: 1. czy wszystkie będą pasować do mojego roweru? 2. z czego wynika 2x roznica w cenie ? Czy ktoś moze polecić jakis niedrogi mostek kątowy? Ze względu na wydatek (100zł za wspornik Kellysa) myslalem tez o krótszym wsporniku bez regulacji kąta, tylko nie wiem czy takie rozwiązanie ma sens. pozdrawiam
seraph Napisano 23 Stycznia 2015 Napisano 23 Stycznia 2015 A ja zapytam jaki sens ma regulowany mostek skoro i tak ustawisz go raz i będziesz tak jeździł - to jak lusterka i fotel w Twoim własnym aucie. Rożnica w cenie wynika z nieporównywalnie bardziej skomplikowanej konstrukcji po prostu. Spróbuj może dogadać się z jakimś sklepie rowerowym na próbę mostka. Założyć sobie na miejsce nawet samodzielnie, przejechać się i ocenić - jak pasuje to zostawić jak nie to oddać/wymienić. Jak sprzedawca jest dobry to zrozumie, że takie coś jest konieczne. Na moje oko jednak (o ile kierownica jest w pozycji ze zdjęcia) to już jest strasznie wysoko i jeszcze bardziej ją podnosząc znacznie ujmiesz sobie sterowności - zamienisz "sportowy" rower w holendra. Ale... co kto lubi
Mod Team michuuu Napisano 23 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 23 Stycznia 2015 Z prostej matematyki policzysz jaki kąt podniesie kierownicę o 3 cm,+ ewentualnie w związku z tym o ile dłuższy ma być. Przy regulowanym duże podnoszenie skraca horyzontalnie odległość kierownicy od siodełka, weź to pod uwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.