cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Witam próbuje znaleźć jakąś kierownice do 120zł tak zwanego baranka. Jest tego sporo dlatego pytam się was którą wybrać : 1) http://allegro.pl/kierownica-baranek-szosowa-pro-lt-420mm-31-8mm-i4811471824.html 2) http://allegro.pl/kierownica-szosowa-xlc-comp-31-8mm-420mm-czarna-i4840229815.html 3) http://allegro.pl/kierownica-ritchey-szosowa-comp-400mm-i4782734852.html 4) http://allegro.pl/pro-kierownica-szosowa-xlt-anatomiczna-420x31-8-cr-i4792519220.html może jeszcze jakieś propozycje z góry dziękuje. Pozdrawiam
domowik Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Przecież te kierownice mają różne szerokości, gięcia, reach. Kto Ci odpowie, jaka jest dla Ciebie akurat najlepsza.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 Sytuacja wygląda że nie wiem co mam wybrać to moja 1 kierownica którą kupuje. Kupiłem rower z zwykłą kierownicą a teraz chce baranka. moje pytanie co będzie najlepsze na lekkie górki czy to ma jekieś znaczenie i czy mam podać szerokość ramion
domowik Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 I co, wsadzisz baranka do jakiego roweru? Zmiana kierownicy pociągnie za sobą zmianę pozycji na rowerze. Wyciągnie Cię bardziej. Poza tym zmienisz osprzęt? Potrzebujesz co najmniej szosowych klamek i zmiany hamulców zapewne. Gięcie to kwestia wygody, a to sprawa indywidualna. Reach, drop i szerokość ma wpływ na pozycję na rowerze i to duży. Większy reach to bardziej wyciągnięta pozycja. Większy drop to większe pochylenie w dolnym chwycie. Szersza kiera to też bardziej pochylona pozycja. Wszystko to sprawy indywidualne.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 mam rower cannondale z osprzętem szosowym (bez manetek na które poluje) m chce zmienić kierownice na baranka hamulce to shimano 105 i takie też chce kupić klamkomanetki
tobo Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Szerokość kierownicy: najczęściej od 400 do 440 mm (rowery fabryczne), z czego 400tki w rozmiarach najmniejszych, środek obsługiwany przez 420mm i duże rozmiary z kierownicą 440. Miałem zarówno 420 jak i 440 i różnica była odczuwalnie znikoma by uznać że ten czy tamten rozmiar jest lepszy. Tak czy inaczej jeśli nie masz obecnie punktu odniesienia w postaci używanej kierownicy to bardzo trudno powiedzieć co będzie odpowiednie. Na Twoim miejscu przeszedłbym się do sklepów rowerowych i choć przymierzył do szos, popytał sprzedawców o parametry zamontowanych tam kierownic i tak zdobył jakiekolwiek wyobrażenie.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 Byłem zobaczyłem i stwierdzam że coś takiego http://allegro.pl/kierownica-szosowa-xlc-comp-31-8mm-420mm-czarna-i4840229815.html by mi pasowało tylko czy ta kierownica jest dobra ?? Pozdrawiam
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 a masz jakąś inną propozycje ?? tak co 120zł
tobo Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Jest parszywie ciężka Znośne ważą w granicach 300 gramów (tyle ważyła moja dosyć podstawowy model z podstawowego roweru szosowego). Co do innych parametrów - nikt Ci nie powie co jest dobre a co nie bo nie masz porównania. Jeśli jeździsz rowerem mtb i masz w nim kierownicę x to kolejną zakładasz mając punkt odniesienia.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 moim punktem odniesienia może być stalowa kierownica z panasonica 90 lata prosty i normalny baranek 440mm i taki chce
1415chris Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Napisałeś szybciej, więc usuwam mój wcześniejszy wpis. Poszukaj na portalach aukcyjnych w kraju i zagranicą.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 dobra w takim razie pytanie firma PRO jest do polecenia ?? jakiej szukać
tobo Napisano 30 Listopada 2014 Napisano 30 Listopada 2014 Pro to firma należąca do koncernu Shimano. moim punktem odniesienia może być stalowa kierownica z panasonica 90 lata prosty i normalny baranek 440mm i taki chce Nie wiem co to jest prosty i normalny baranek. Praktycznie każdy w rowerze fabrycznym szosowym jest normalny i prosty w swym założeniu. Masz 30 km do Krakowa, rowerem to maks godzina. Pojedź idź do sklepów rowerowych i się przymierz. Popytaj sprzedawców o różne kierownice, posłuchaj co zasugerują (dobrze żeby w sklepie było więcej rowerów szosowych niż jeden wystawowy smętek - to będzie prędzej znaczyć że sklep takimi rowerami handluje i ma choć dostateczne pojęcie o nich). Na forum regionalnym tu załóż temat i poproś kogoś żeby się spotkać i przymierzyć do roweru i jego kierownicy.
cannondale300 Napisano 30 Listopada 2014 Autor Napisano 30 Listopada 2014 Dobrze napisałem już post teraz tylko czekać dziękuje za pomoc temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.