ampelx Napisano 8 Października 2014 Napisano 8 Października 2014 Cześć! Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o rowery, jedyne z jakimi miałem w życiu styczność to te z supermarketu. Chciałbym zakupić jakiś dobry rower, którym mógłbym pojeździć na codzień dla rekreacji czy też w celu dojazdu do pracy (głównie drogi asfaltowe). Drugą istotną kwestią jest możliwość "przerobienia go" na trekking i wybrania się z sakwami na kilkutygodniową wyprawę. Rozumiem, że wtedy musiałbym zakupić rower z hamulcami v-brake żeby w razie usterki w łatwy sposób poradzić sobie z nią w plenerze? Przeglądam już forum i oglądam multum rowerów od kilku dni, ale do niczego tak naprawdę nie doszedłem, dlatego proszę Was drodzy forumowicze o pomoc. Budżet do 2500 zł, ale też nie wiem czy nie lepiej jako pierwszy zakup wybrać trochę tańszy, ze słabszym osprzętem rower? Wzrost 182 cm, waga 60 kg Z góry dzięki za nawet najmniejsze wskazówki :-) Artur
Wojtek97 Napisano 8 Października 2014 Napisano 8 Października 2014 Z moich propozycji:http://www.dobrerowery.pl/kross-evado-5-0-2013http://www.dobrerowery.pl/kross-evado-4-0-2014http://allegro.pl/rower-28-19-romet-orkan-5-0-m-cross-w-wa-2014r-i4674793722.htmlA co dojazdu do pracy to jak nie ma poważnej ochrony to ja bym nie zostawił.
robertrobert1 Napisano 9 Października 2014 Napisano 9 Października 2014 Jeśli jesteś laikiem to i tak nie ma znaczenia jakie rower będzie miał hamulce bo i tak je w trasie sam nie naprawisz a zapewne nie prędko wybierzesz się w odludne tereny. Tak więc ja bym szukał roweru na możliwie wysokim osprzęcie. Ten cross nie jest zły chociaż wolałbym poszukać MTB i jego dostosować do turystyki ale to już wyższa szkoła jazdy.