Skocz do zawartości

[do 2500] rower na codzień i na dłuższe wyprawy

ampelx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o rowery, jedyne z jakimi miałem w życiu styczność to te z supermarketu. Chciałbym zakupić jakiś dobry rower, którym mógłbym pojeździć na codzień dla rekreacji czy też w celu dojazdu do pracy (głównie drogi asfaltowe). Drugą istotną kwestią jest możliwość "przerobienia go" na trekking i wybrania się z sakwami na kilkutygodniową wyprawę. Rozumiem, że wtedy musiałbym zakupić rower z hamulcami v-brake żeby w razie usterki w łatwy sposób poradzić sobie z nią w plenerze? Przeglądam już forum i oglądam multum rowerów od kilku dni, ale do niczego tak naprawdę nie doszedłem, dlatego proszę Was drodzy forumowicze o pomoc. Budżet do 2500 zł, ale też nie wiem czy nie lepiej jako pierwszy zakup wybrać trochę tańszy, ze słabszym osprzętem rower?

Wzrost 182 cm, waga 60 kg

Z góry dzięki za nawet najmniejsze wskazówki :-) Artur

Napisano

Jeśli jesteś laikiem to i tak nie ma znaczenia jakie rower będzie miał hamulce bo i tak je w trasie sam nie naprawisz a zapewne nie prędko wybierzesz się w odludne tereny. Tak więc ja bym szukał roweru na możliwie wysokim osprzęcie. Ten cross nie jest zły chociaż wolałbym poszukać MTB i jego dostosować do turystyki ale to już wyższa szkoła jazdy.

Napisano

a ja ze swej strony jak najbardziej proponuje crossa. Na codzienna jazde i na dlugie wyprawy mysle ze bedzie idealnym rozwiazaniem. Jezeli jestes laikiem to mysle ze nie potrzebujesz az sprzetu z najwyzszej półki a spokojnie wystarczy Ci osprzet jakby to powiedzieć przyzwoity badz z sredniej połki. Pomyslalbym nad UNIBIKE VIPER GTS

http://www.unibike.pl/vipergts.html