sebbec Napisano 5 Października 2014 Napisano 5 Października 2014 Cześć wszystkim, Planuje kupić rower. Z tego co na razie się orientowałem to najlepszy będzie dla mnie rower crossowy. Chciałbym jak najszybszy rower, którym w razie potrzeby mogę pojeździć po lesie.Głównie (w 95%) będę jeżdzić po ulicach, ścieżkach rowerowych. W tym roku zaliczyłem wszystkie moje cele biegowe (10km, półmaraton, maraton). W przyszłym roku chciałym spróbować dla zabawy triatlonu lub maratonu rowerowego. Stąd priorytet na możliwie jak najszybszą opcje. Wiem, że szosówka byłaby najlepsza, jednak rower ma również służyć rekreacyjnym wycieczkom z żoną (w tym lasy). Coś o mnie: 184cm wzrostu, 93kg (atletyczna sylwetka, 8 lat siłowni). Jestem laikiem w temacie rowerów, więc każde rady na co zwracać uwage mile widziane. Upatrzyłem sobie na razie taki: http://sklep.rowmot.eu/evado-4-0-xl-czarno-grafitowo-czerwony-mat,sp,237,1142#p Podobno krossy są tańsze od zagranicznych firm, przez co można upchać za tą samą cene lepszy osprzęt. Dziękuje z góry za wszelkie rady.
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Napisano 5 Października 2014 Jest koniec sezonu i jest dużo promocji. Rowery kross po przecenie są dość opłacalne. Tylko ten akurat jest niedostępny. Tu masz dostepny roz. L 21" http://www.goride.pl/kross-evado-40-2014-tylko-rozmiar-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1229.html
sebbec Napisano 5 Października 2014 Autor Napisano 5 Października 2014 Dzięki, cena przyzwoita. Jakby sie dało to bym zrezygnował z hamulców tarczowych bo wydaje mi się, że nie są mi potrzebne, a tylko zwiekszają cenę.
Prz Napisano 5 Października 2014 Napisano 5 Października 2014 Tarcze znacznie lepiej spisują się w deszczu i błocie.