Skocz do zawartości

[do 2500zł] cross?

sebbec

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

Planuje kupić rower. Z tego co na razie się orientowałem to najlepszy będzie dla mnie rower crossowy. Chciałbym jak najszybszy rower, którym w razie potrzeby mogę pojeździć po lesie.Głównie (w 95%) będę jeżdzić po ulicach, ścieżkach rowerowych. W tym roku zaliczyłem wszystkie moje cele biegowe (10km, półmaraton, maraton). W przyszłym roku chciałym spróbować dla zabawy triatlonu lub maratonu rowerowego. Stąd priorytet na możliwie jak najszybszą opcje. Wiem, że szosówka byłaby najlepsza, jednak rower ma również służyć rekreacyjnym wycieczkom z żoną (w tym lasy).

Coś o mnie: 184cm wzrostu, 93kg (atletyczna sylwetka, 8 lat siłowni).

Jestem laikiem w temacie rowerów, więc każde rady na co zwracać uwage mile widziane.

Upatrzyłem sobie na razie taki: http://sklep.rowmot.eu/evado-4-0-xl-czarno-grafitowo-czerwony-mat,sp,237,1142#p

Podobno krossy są tańsze od zagranicznych firm, przez co można upchać za tą samą cene lepszy osprzęt.

Dziękuje z góry za wszelkie rady.

Napisano

Dzięki, cena przyzwoita.

Jakby sie dało to bym zrezygnował z hamulców tarczowych bo wydaje mi się, że nie są mi potrzebne, a tylko zwiekszają cenę.

Napisano

Dzięki, cena przyzwoita.

Jakby sie dało to bym zrezygnował z hamulców tarczowych bo wydaje mi się, że nie są mi potrzebne, a tylko zwiekszają cenę.

Hamulce v-brake montuje sie tylko w niższych klasach rowerów. Więc po co się cofać lepiej kupic nowocześniejszy rower i cieszyć się tym faktem dłużej.

Napisano