fighter464 Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Witam. Mam okazje kupic amortyzator ale nie wiem czy rura sterowa bedzie w sam raz. Poprzedni amortyzator mial sterowke 19cm a ten co chce kupic 17,5cm. Z tego co wymierzylem to wychodzi na to, ze mostek bedzie zlapany na jedna srube. Druga sruba bedzie juz powyzej rury. Tak sobie myslalem, ze jesli skrece to od gory jeszcze kapslem to powinno sie trzymac ale chce jeszcze sie dowiedziec co wy myslicie na ten temat. Nie wchodzi w gre zadne zmieniane lub przyspawanie kawalka rury sterowej. Zastanawiam sie jeszcze czy nie bede musial kupic dluzszej sruby imbusowej do kapsla bo jesli gwiazdka bede zbyt gleboko w tej juz krotkiej rurze to moja obecna sruba moze okazac sie za mala. Czekam na odpowiedz.
mklos1 Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Są przedłużki do rury sterowej. Jakiś czas temu był taki temat. Poszukaj w szukarce...
fighter464 Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 Wiem, ze sa przedluzki ale chodzi mi o to czy bez przedluzki bedzie ok? Czy mostek srecony na jedna srube i zlapany kapslem od gory bedzie sie trzymal czy jednak nie ryzykowac? Mysle, ze kupno dluzszej sruby imbusowej to nie problem.
rodszyld69 Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Najpewniejsze będzie wymiana rury sterowej http://allegro.pl/profesjonalna-wymiana-rury-sterowej-gwarancja-i4611681894.html
Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2014 Mod Team Napisano 21 Września 2014 Ja jeździłem na mostku na 1 śrubę ze sterówką w połowie. niżej bym sie nie odważył chyba.
fighter464 Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 Dla jasnosci w zalaczniku zdjecie gdzie konczy sie rura sterowa.
fighter464 Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 No tak, ale jak pisalem wyzej w gre nie wchodzi wymiana rury. Chce sie dowiedziec czy takie rozwiazanie (na kedna srube) bedzie dobre czy wiaze sie to z jakims ryzykiem? Osobiscie wydaje mi sie, ze wszystko powinno byc dobrze ale chce znac wasze zdanie bo moge sie mylic
Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2014 Mod Team Napisano 21 Września 2014 I ty sie tym przejmujesz ? Siadaj i jedź a nie tu ludziom głowy zawracasz...
fighter464 Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 Nie siadaj i jedz bo jeszcze go nie kupilem.. Zanim to zrobie chce wiedziec co i jak.
Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2014 Mod Team Napisano 21 Września 2014 W instrukcji do mostków masz ze rura ma sięgać 2-5mm poniżej mostka. jednak w systemie 2 śrubowym spokojnie może sięgać nawet tylko połowy. ty narysowałeś 1/4 około wiec taki układ spokojnie można zastosować.
fighter464 Napisano 21 Września 2014 Autor Napisano 21 Września 2014 Dziekuje. Na taka odpowiedz czekalem
szybkilopez Napisano 21 Września 2014 Napisano 21 Września 2014 Jeździć się pewnie da tylko, że do czasu ... szkoda zdrowia i nie ma co na nim oszczędzać.
Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2014 Mod Team Napisano 21 Września 2014 Mi przez jakieś 6-7 lat nic nie odpadło a moj rower nie był lekko traktowany i nic sie nie stało. Wiadomo że jak ktoś katuje sprzęt, do tego swoje waży, to powinno być w normach jednak ten poziom co jest zaznaczony na zdjęciach jest bezpieczny.
malutki Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Pozwolę sobie dołączyć do tematu. Mam podobny problem. Zamierzam kupić amor który ma rure długości 169mm, główka mojej ramy ma 130, stery chcę zalożyć jakieś do 10mm. Teoretycznie zostaje 29mm. Mostek będzie easton ea50 i nie wiem czy to będzie grało? Ktoś zna wysokość tego mostka? Niestety jeszcze nie dotarł i nie mogę zmierzyć ani znaleźć tej informacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.