Skocz do zawartości

[~4000] Rower wyczynowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam sie do zkupu swojego pierszego roweru wyczynowego.

Nie miałem nigdy do czynienia z jazdą po trudnym górzystym terenie. Jeździłem sporo szosówkami, ale gorskimi nie.

Dlatego wsród tego rodzaju sprzętu jestem amatorem i niewiem jak dobrać sprzęt pod swoje potrzeby i też dlatego proszę Was jako ekspertów o pomoc.

Chce zakupic rower do jazdy po górach, ścieżkach leśnych, zjazdów po torach w górach, oglnie ekstremalnym terenie.

Rower musi wytrzymać duże obciążenie czy to nierówny teren czy kilkumetrowe wyskoki.

Wiem, że za te pieniądze nie odstane czegoś super, ale jako amator sprzętu w tej cenie pewnie nie wykożystam w 100%.

Myślalem nad RockRider 8.1, ale troche wygląd mi nie odpowiada, gdyż wygląda jak klasyczny góral, a ja chciałbym coś z zacięciem sportowym - RockRider 9.1. Jako amator wybieram wygląd, a nie prydatność :)

Wiem, że róznica cenowa pomiędzy 8.1, a 9.1 jest duża. Podałem te dwa modele, bo niewiem czy jest sens dokładania do 9.1.

W zawodach niebęde brał udziału. No może w Maratonie MTB, który jest co roku w mojej okoicy, ale tym się niech Państwo nie kierują.

Prosze Was o pomoc, bo niewem co wybrać. Może inne modele?

Min. o taką jazdę mi chodzi:

Tak, wiem ,że dla amatora to nie łatwa droga, ale będe dążył do tego. Rowerem będe jeździł po wszystkich górach w europie. Choć pierwszy sezon tylko nasze piękne góry.

Pozdrawiam.

Napisano

To jakaś reklama? :)

Używanego nie chce. Wolę nowego, który ma pełną gwarancję.

Na tym filmiku, to chyba na jakimś santa cruzie jeździ, a to już wyższa półka, bo ceny carbonowe zaczynają się od 10 tys i górnej granicy brak.

Kiedyś takiego zakupie, ale na chwilę obecną, to zbyt duży wydatek.

Na chwilę obecną potrzebuje coś na kilka sezonów.

Może RockRider 9.2?. Tylko, ze cenę już tak wywindowaliśmy, ze naprawdę :)

Wyczynowy nie jest nadużyciem, bo jazda jeździe nie równa ;)

Napisano