dozen2002 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Drodzy użytkownicy, Co sądzicie o tym rowerze. Jak wygląda pod względem wyposarzenia względem ceny? Jakaś alternatywa ? http://www.mudserwis.com/kross-level-r8-2014#!#dane-techniczne Dzięki za wszelkie odpowiedźi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 jak na 27,5" cena w miare przyzwoita ale o jakis rabacik możesz jeszcze powalczyc im taniej tym lepiej , amortyzator powietrzny na plus, napęd sram na plus ale nie jestem obiektywny bo jeżdzę na takim napędzie i lubie jego kulturę pracy hample elixiry 3 mozna porównac do siemano 445 elixiry dobrze pracują w zimie gdyz są na płynie DOT le jest tez minus DOT absorbuje do wnętrza wodę co zapowietrza hamulce ale to nie znaczy że często musisz to robić podab Ci troche tańszy odpowiednik tego roweru tylko nie ma powietrznego amora i jest na napędzie siemano tu tez możesz spytac się o rabat http://nrowery.pl/rowery-2014/mtb-275/gravity-275-xt %C2%A0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daczenko Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 W krossie amortyzator nie jest powietrzny. Rock Shox XC 30 Coil Tapered Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dozen2002 Napisano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 a co możecie powiedziec o tym rowerze : http://sklep-kellys.pl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=169&size=MTB650B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 nie jest powietrzny. Rock Shox XC 30 Coil Tapered faktycznie trochę nieuważnie przeczytałem specyfikację Kellys fajny z dobrym napędem tylko ta rama pomijając sam wygląd, główka sterówki nie jest w systemie Tapered co oznacza dla Ciebie w razie gdybys chciał wymieniać w przyszłośći amortyzator będziesz musiał zadowolić się niższymi klasami uginaczy bo już na dzisiaj lepsze modele amortyzatorów produkowane są pod nowsze ramy z głowkami tapered Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.