Skocz do zawartości
  • 0

B'twin Triban 500 (2014)


fragi

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...

Uważam że szosówki B'twina są idealne do rozbudowy... o tóż taki triban 500 za 2000 zł ma w sumie tylko dwa małe szczegóły do wymiany koła i siodełko czyli około 1200 złotych dokładki otrzymujemy rower na kompletnej Sorze na Hollow tec, za 3200 więc mamy rower już do fajnej zabawy. Trzeba dodać że 500 to typowa rama stery i widełki z poprzednika triban 3 tylko inaczej malowane. Za 3200 zł. co kupimy? Owszem Meride Gianta Kellysa Scota i kilka innych marek ale prawda taka 60 % z nich jeździ na octalinku siodełka po 1000 km dadzą w kość a koła po 2000km zrobią sie nie do jazdy... więc by taki rower miał sens dorzucamy 1200 i robi się cena 4500 za marke i ładne kolory... nie warto...

Ja sam jeżdze na triban 3 i po dołożeniu do roweru 2000 złotych a więc koła dt swiss octalinc korba clariss kaseta sora siodło selle italia rower przy rozmiarze 60 waży surowy z pedałami 9.6. Nie przerzutki czy manetki w kolarce są priorytetem tylko koła ja za swoje wyłożyłem ponad 1000 na duzej promocji poprzednie ważyły 2,5 kg te 1,6kg toczą sie pięknie jest olbrzymia różnica. Czasem trzeba spojrzeć okiem realości nie szpanerstwa ja na swoim zaliczyłem nie jeden wyścig i wiele razy plasowałem sie w pierwszej 10 tce a wyścigi u nas są głównie mocno obsadzane i po górzystym terenie południa Polski.

Dlatego trzeba trochę spojrzeć inaczej na b'twina.

Nastepny też bedzie b'twin mach 700

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...