Skocz do zawartości

[2000-2500] MTB/CROSS

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam po wypłacie czyli około 10 sierpnia planuje kupić rower.Nie chce kupować przez internet tylko w Częstochowie albo w okolicach .

W oko wpadło mi kilka rowerów w Częstochowie ,możecie mi powiedzieć co o nich sądzicie .Będzie do jazdy po drodze w lesie ale głównie asfaltem .

Rower Merida BIG.Nine 20-MD 29er biały-szary-czarny 2014 Rower Merida BIG.Nine 40-D 29er biały-czarny-zielony model 2014  Rower Merida BIG.Nine 40-MD 29er biały-czarny-czerwony model 2014 

W sklepie nartyrowery.pl

Ten 3 mi się najbardziej podoba .Jednak nie znam się zbytnio na osprzęcie więc chce się od was dowiedzieć czy warto .

Napisano

Moment. Najpierw ustalmy, czego szukasz, bo raz 29er, raz 650b, raz cross...

Gdzie przede wszystkim będziesz jeździł? Szosa? Określ w %. Wiadomo, że to będzie w przybliżeniu, ale przynajmniej będzie wiadomo, jak ważny jest dla Ciebie ten typ nawierzchni.

Często będziesz z niej zjeżdżał? A jeśli tak, to jak często i gdzie? Na szutry i (twarde) leśne ścieżki, czy bezdroża, błota i inne takie atrakcje?

Dużo masz w okolicy stromych podjazdów?

Jak to się wyjaśni, to zaczniemy szukać konkretnych modeli rowerów.

Napisano

Więc około 50/50 asfalt i drogi .Wiadomo jedzie się gdzieś pojeździć to raz asfaltem raz lasem bo bliżej jest .Co do tego jak jest w lesie to dziury ale raczej są to twarde leśne ścieżki .W okolicy praktycznie nie mam stromych podjazdów .

Napisano

Czyli po błocie i bezdrożach nie jeździsz? W góry, jak rozumiem, też się nie wybierasz?

W takim razie powinieneś celować w crossa, w ostateczności w 29era (wtedy konieczna będzie zmiana opon).

Z crossów Unibike Viper (był w jednym z linków). Z MTB nie widziałem nic lepszego niż http://bikepark24.pl/pl/p/Rower-gorski-CUBE-ANALOG-29-2014-CZARNO-SZARY/4467, ale nie przetrząsałem oferty zbyt szczegółowo i może się jakiś rarytas uchował (szczerze wątpię).

Napisano