Skocz do zawartości

[Napęd tył]


RoloVc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cześć

 

Kupiłem Cube LTD i tak sobie nim jeżdżę i go poznaję.

Mam taki problem że jeśli na przedzie mam zapiętą największą zębatkę

to z tyłu nie mogę zapiąć dwóch największych. W manetce zmiany biegów tak jakby

kończyło się przeżucanie nie jest nawet tak że łańcuch próbuje przeskoczyć, po prostu

koniec zakresu .

 

Czy to normalne ? Bo chyba nie.

  • Mod Team
Napisano

Się nie używa ale zniszczyć to nie do końca ... ja tak przejechałem tysiące km.

 

Mam taki problem że jeśli na przedzie mam zapiętą największą zębatkę to z tyłu nie mogę zapiąć dwóch największych.

 

Ale tylko w takiej konfiguracji ?? Bo jeżeli tak, czyli np na 2ce działa, to masz za krótki łańcuch :P

  • Mod Team
Napisano

Tobie może trzeszczy, może nie, nie wiem, ale w moim rowerze słychać tylko syk oleju i szum opon ;) a to dlatego że znam pojecie linii łańcucha :D i wiem co zrobić by było tak jak ja chce :P

 

A to z tym zbyt dużo pieniędzy to nie rozumiem zupełnie no ale może nie mnie to rozumieć ;) z reszta, jak to każdy polak ... każdy wie swoje :D

 

Nie zmienia to faktu że coś w napędzie jest nie tak bo 3x1 ma sie włączyć, nie znaczy ze trzeba na tym jeździć ale ma być dostępne.

Napisano

Już wyreguowane. Linka była za luźna ale faktycznie takiej konfiguracji lepiej nie używać po jest duży przekos. 

Dzięki za info.

  • Mod Team
Napisano

Jest duży prekos, to prawda. Nie powinno sie tak jeździć, też prawda, jednak nie powoduje to superszybkiej degradacji napędu, moim zdaniem niemal wcale tego nie powoduje. Ale to tylko moje zdanie. Wg mnie szybciej zarżniesz napęd na HG40 smarowanym i mytym codziennie niż na np c9 cały czas jeżdżonym na przekosie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...