Skocz do zawartości

[do 1000] Miejsko-górski dla kobiety

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poszukuję roweru dla siebie i jako , że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie to pytam Was tutaj o porade:)

Roweru chcę głównie używać do jazdy po mieście ale również chciałabym żeby się dobrze sprawdzał na wypady za miasto na jakieś ścieżki rowerowe, leśne etc. Chciałabym również żeby miał możliwość zamocowania koszyka :)
Mogę przeznaczyć na niego ok.1000zł. Mój wzrost to 160 :)

Proszę o jakieś propozycję dobrych rowerów:)

Napisano

Oglądam tak te rowery i oglądam i dochodzę do wniosku, że najbardziej podchodzą mi rowery trekkingowe.

Ten Lazaro jakoś mi się nie bardzo podoba, jakiś taki surowy ;) Jak nie dla kobiety :D

Napisano

No to Lazaro senatore, ale musisz zwiększyć budżet nieco. W istocie, do jazdy codziennej po mieście lepszy rower trekkingowy, ale do lasu już będzie trochę gorzej, jednak coś czuję że nie zamierzasz zjeżdżać z ubitych dróg, a na szutrach sobie poradzisz na trekkingu bez problemu. 

Napisano

Chyba się na ten Lazaro Senatore skuszę, jeszcze widzę na allegro tańszą wersję V2 , czym te rowery się różnią? czy tę różnicę znacznie  się wyczuwa podczas jazdy?

Napisano

Różnią się głównie amortyzatorem i napędem. Moim zdaniem warto wziąć droższy model, bo te różnice będzie czuć. Dużo mniej przyjemna będzie zwłaszcza praca manetek.

Napisano

Ok, dzięki za rady, już mniej więcej wiem w czym wybierać :)

Jeszcze może polecilibyście mi rower dla chłopaka? 176 cm wzrostu, budżet do ok.1500zł, rower crossowy

Myślałam o Lazaro Integral V3 ale nie mogę go nigdzie znaleźć w internecie. Został on wycofany czy sprzedaż się obecnie zakończyła? Czy wersja V2 jest również dobra?? np.ten http://allegro.pl/mocny-cross-lazaro-integral-v2-acera-suntour-alu-m-i4369705441.html

Poza tym ,myślimy o Kands Maestro. Co jeszcze jest warte uwagi?

Napisano

Czy wersja V2 jest również dobra??