Skocz do zawartości

[ok. 2000] Rower MTB 27,5" Unibike evolution, cross traction, giant talon czy coś innego?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Przymierzałem się do zakupu roweru 26", jednak uznałem, że może lepiej zainwestować w 27,5"-większa prędkość, lżej się jedzie itp. Do wydania mam około 2000 zł. Póki co znalazłem takie modele:

Cross traction:

http://allegro.pl/rower-mtb-27-5-cross-traction-xt-ham-hyd-rock-shox-i4389692666.html

Giant talon 5:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.27.5.5.bialy/17696/74821/

Kellys Madman 05

http://www.kellysbike.com/pl/rowery-2014/gorskie/hardtail-27-5/madman-05

Unibike evolution

http://www.unibike.pl/evolution.html

Nie znam się za bardzo na rowerach. Dzisiaj sprzedawca w sklepie z Giant'ami powiedział mi, że nie jeździ się na napisach(chodzi mi o to, że przerzutki w talonie to acerki), a na rowerze. Z moich obliczeń wynika, że najlepiej w tym zestawieniu wypada unibike i cross.

Fajnie by było, gdyby ktoś podał jeszcze jakieś ciekawe modele rowerów w tej cenie.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.

Napisano

Dzisiaj sprzedawca w sklepie z Giant'ami powiedział mi, że nie jeździ się na napisach

I jak najbardziej ma rację. Napis Giant na rowerze jest zupełnie zbędny :)

Najlepiej wypada Cross, za nim (bardzo niewielka różnica - głównie amortyzator) Evolution. Cała reszta słaba.

Napisano

T jeszcze zaproponuje nrowery.pl/rowery-2014/mtb-275/gravity-275-dr

Ciut przekracza budżet ale jak się poszuka to można taniej znaleźć.

Napisano

Ok, a co z ramą w tym cross'ie? Czyli ten Giant jest słąby? Koleś jest pasjonatem tej marki, pokazywał mi swój rower za kilkanaście k ;)

Napisano

Można być pasjonatem marki albo pasjonatem porządnego roweru, jeśli jesteś tym drugim wybierzesz Crossa, Giant to po prostu słabo wyposażony rower a rama nie jest w niczym lepsza niż rama Crossa.

Giat za kilkanaście tys. nie ma nic wspólnego a Talonem oprócz napisu na ramie ...