Basienia Napisano 2 Lipca 2014 Napisano 2 Lipca 2014 Dzień dobry Bardzo proszę o pomoc w wyborze roweru miejskiego lub chociaż na jakie marki warto zwrócić uwagę? Chciałabym aby rower był w miarę lekki, z 28 calowymi kołami. Mieszkam w ''wieżowcu" i będę musiała rower wozić windą. Ważę 68kg,wzrost 170cm i chciałabym też wozić moją 3 letnią córeczkę 14kg. Rower nie musi być ładny, modny, super firmowy itp. Od wielu lat mam chyba z 30 letnią(albo i lepiej) skorodowaną Gazellę, b. ciężką i chciałabym zmienić rower na zdecydowanie lżejszy.
Basienia Napisano 5 Lipca 2014 Autor Napisano 5 Lipca 2014 Chyba wybrałam firmę: Unibike, tylko zastanawiam się czy rama 19 będzie odpowiednia? Zastanawiam się nad tymi modelami http://www.unibike.pl/citizen.html (+waga i wygląd) http://www.unibike.pl/voyagerlds.html (+amortyzacja) Zupełnie nie znam się na osprzęcie proszę o pomoc, który z tych rowerów wg. Was jest lepszy? Właściwie nigdy nie jeździłam na rowerze z amortyzatorami i wydaje mi się, że jest to dla mnie zbędne, ale może warto? Tylko nie wiem co z ich jakością?
robertrobert1 Napisano 5 Lipca 2014 Napisano 5 Lipca 2014 Rower miejskie mają duży rozstaw kół i bardzo szerokie kierownice. Są też stosunkowo ciężkie. Ja bym ci zdecydowanie radził mtb na kołach 26 cali na damskiej ramie i mniejszej ramie czyli 17 cali. Rower będzie lżejszy o 3 kg , zwrotniejszy i łatwiejszy do opanowania pod dzieckiem.
Basienia Napisano 7 Lipca 2014 Autor Napisano 7 Lipca 2014 Bardzo dziękuję za cenną radę. Rower jednak kupię w sklepie stacjonarnym abym mogła dobrze dopasować wysokość ramy i chyba zdecyduję się na tańszy model +/-1000zł. Chciałabym zostawiać go bez obawy, że mi go ktoś następnego dnia ukradnie. Przed domem zamontowano nam stojaki na rowery, więc zamierzam tylko raz dziennie wnosić rower do domu. A już cięższego roweru niż mój obecny rower chyba kupić się nie da.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany