Tommec Napisano 21 Czerwca 2014 Napisano 21 Czerwca 2014 Witam,Szukam crossa albo mtb. Rowerkiem na codzień będę śmigał po mieście i do roboty, ale dwa razy na tydzień dodatkowo: ścieszki rowerowe, las, jakieś bezdroża może pagórki poza miastem... Zastanawiałem się na 29er, ale on na miasto chyba trochę mułowaty. Za to czy crossa nie znieszczę jak za szybko w las wjadę ? Przyzma się że nie mam zielonego pojęcia na co zwracać uwagę przy kupnie. Ostatni raz rower kupowałem sobie jakieś 15 lat temu ;-)... Wzrost 178 Waga 76 Takie sobie znalazłem, może ktoś się wypowie ? VIPER GTS http://unibike.pl/vipergts.html CROSSFIRE DISC GTS http://unibike.pl/crossfirediscgts.html Kross Evado 3.0 http://www.roweria.pl/kross-evado-30-meski-czarnoniebieski-p-2828Giant Roam 2 Disc http://www.roweria.pl/giant-roam-2-disc-p-2931 Kellys Oxygen shadow http://www.roweria.pl/kellys-oxygen-shadow-gold-p-2606 Kross Level B2 http://www.roweria.pl/kross-level-b2-czarnopomaranczowy-p-2871 Pomóżcie pliss... Pozdrawiam,Tommec
seraph Napisano 21 Czerwca 2014 Napisano 21 Czerwca 2014 Raczej odrzuciłbym na wstępie rower na kołach 26', a Kross Level B2 to rower na bardzo słaby osprzęcie i rzeczywiście może być lekko mułowaty na miasto. Cross będzie najlepszym rozwiązaniem i na pewno nie rozleci się nawet przy troszkę ostrzejszej jeździe. W teren możesz włożyć przecież szersze opony i zmienić pozycję wysokością kierownicy, jeśli poczujesz, że obecna konfiguracja nie daje rady - cross to dość elastyczny rodzaj roweru.. Unibike to dobry wybór tylko musisz zdecydować czy chcesz tarczowe hamulce, czy lepszy osprzęt i więcej biegów. Jeśli zamierzasz jeździć bez względu na warunki pogodowe (w śniegu?) to bierz tarcze, bo klocki V-ek dosłownie znikają wtedy w oczach i ani się obejrzysz, a przestają hamować. Przy jeździe "na sucho" dobre V-ki nie odstają od tarcz w żaden sposób
Tommec Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Napisano 21 Czerwca 2014 Cześć Seraph, Dzięki za zainteresowanie tematem. Skoro nie 26" to rozumiem, że 29" ? Są crossy z 29" ? Unibike to dobry wybór tylko musisz zdecydować czy chcesz tarczowe hamulce, czy lepszy osprzęt i więcej biegów. Jeśli zamierzasz jeździć bez względu na warunki pogodowe (w śniegu?) to bierz tarcze, bo klocki V-ek dosłownie znikają wtedy w oczach i ani się obejrzysz, a przestają hamować. Przy jeździe "na sucho" dobre V-ki nie odstają od tarcz w żaden sposób A gdybym myślał o zakupie, który obejmie i tarcze i lepszy osprzęt - więcej biegów to ile musiał bym wydać ? Mógłbyś polecić ze dwa/trzy modele w jakiejś rozsądnej cenie ? Jeszcze raz dzięki ! Tommec
seraph Napisano 21 Czerwca 2014 Napisano 21 Czerwca 2014 Koła 28' i 29' mają tę samą średnicę - różnią się tylko szerokością założonej opony. Tak więc do crossa można włożyć szersze opony (o ile miejsce w ramie się znajdzie) i masz koła 29'. Unibike Zethos http://www.unibike.pl/zethosgts.html - do tego tu już jest amortyzator z blokadą hydrauliczną (płynna regulacja w czasie jazdy), lepsza korba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.