Liberoslg Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam otóż mam taki problem kupiłem w piątek nowy amortyzator RS reba Rl i na brak mojego doświadczenia w tych spawach kupiłem nie do końca pasujący do mojej ramy amorek to znaczy rura sterowa nie do końca pasuje ponieważ na górze siedzi ok a na dole ma luzy. Jest to wina raczej tego że cała rura jest na 1.1/8 a powinna być góra na 1.1/8 a dół na 1.5 Pomóżcie co mam robić?
jahoo84 Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Potrzebujesz takie bieżni z redukcją http://allegro.pl/frm-bieznia-sterow-1-1-8-1-1-2-konwersja-tapered-i4291930182.html ale poszukaj w necie bo można taniej kupić
Liberoslg Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Napisano 10 Czerwca 2014 czyli jak to zamowie to wystarczy tak? dzieki za odp
jahoo84 Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Zamów tą bo tańsza http://www.soteshop.cyclosport.pl/adapter-steru-z-1-5-1-1-8.html jeszcze dopytam rozumiem ze stery są kompletne dół 1,5 cala tak? Łożyska w cartrigu czyli "maszynowe" czy wianek z kulkami?
Liberoslg Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Napisano 10 Czerwca 2014 tak posiadam te stery od poprzedniego amortyzatora ,mam wianek z kulkami.
jahoo84 Napisano 11 Czerwca 2014 Napisano 11 Czerwca 2014 Stery powinienes miec od ramy a nie amortyzatora:-) chyba ze poprzedni Amor w niej siedzial? Jesli masz wianek z kulkami 1,5 cala w co mi sie niechce wierzyć to bieżnie z linkow nie będą pasowały ponieważ sa do lozysk takich jak to http://allegro.pl/lozysko-maszynowe-sterow-dartmoor-1-1-8-ambike-i4297842429.html tylko na 1,5 cala.
Liberoslg Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Napisano 13 Czerwca 2014 No właśnie zamówiłem już ta bieżnie zamontowałem "niby" i luzy sie zmniejszyły ale kierownica chodzi bardzo ciezko:/
topol Napisano 13 Czerwca 2014 Napisano 13 Czerwca 2014 Pamiętaj'że część ,którą zamówiłeś ma też różne kąty przylgi. Dowiedz się jakie kąty posiadasz w sterach i taką kup.
Fenthin Napisano 14 Czerwca 2014 Napisano 14 Czerwca 2014 Jeśli przekroisz łożysko w poprzek, dostaniesz jego, jak nazwa wskazuje, przekrój. Powierzchnie stykające się z "bieżniami" są ścięte pod określonymi kątami. Mamy w zasadzie trzy standardy - 36/45, 45/45 i 36/36 stopni. Tu ilustracja 36/45o: http://porady.bikeboard.pl/images/galerie/hqsioa_integracja2.jpg Chodzi o to, by kąt wewnątrz łożyska pokrywał się z kątem "bieżni".
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.