Skocz do zawartości

[1200] Rower - miasto, 195cm, 110kg.


Suzuba

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hey, Poszukuje roweru głównie żeby jeżdzić nim do pracy. Sęk w tym że jestem dość dużym (195cm) i cięzkim (110kg) facetem. Do pracy mam około 17km dlatego zależy mi na wygodzie (siodełko) i żeby nie umęczyć się przez np zły dobór kół czy innych akcesoriów.

 

Moglibyście pomóc mi wybrać odpowiedni rower? Głównie jeździć będe po chodnikach i asfalcie, ale czasami jakas szlakówka czy polna dróżka też się trafi.

 

Budżet 1200zł (gdyby znalazło się coś dużo lepszego o te 100 czy 200zł więcej to oczywiście jestem w stanie dołożyć)

Napisano

A o jakim typie roweru z grubsza myślałeś?

 

Tu masz dobry i lubiany w tej cenie:

allegro.pl/lazaro-senatore-v2-mocny-trekk-w-dobrej-cenie-men-i4291097533.html

Napisano

najbardziej na crossy patrzyłem, ale mówie- nie znam się. Myślę że wy lepiej będziecie więdziec co dla mnie będzie dobre:)

Ten który proponujesz jest lepszy od tego ROWER? Tylko słyszałem że te Lazaro mają słabe siodełka, a nie chciał bym po 5 km nie móc usiąść na tyłku :P

Napisano

Integral jest na wyższych klasach osprzętu, ale to bardziej rower sportowy, a ten Senatore bardziej rower wygodny. Daje bardziej wyprostowaną pozycję, kierownica jest wygięta do tyłu jak w miejskich.

 

Niestety, co będzie dla ciebie najlepsze, to nigdy nie da się przewidzieć :)

Napisano

Wyczynowo na 100% jeździć nie będe. Mam 25 lat i potrzebuje urządzenia przedewszystkim wygodnego. Jeżeli mówisz że senatore jest wygodniejszy to pewnie ku niemu będe się bardziej skłaniał (mimo że gorzej wygląda :D). Uważasz że ogólnie ta firma Lazaro to jedyny dobry wybór? Z tego co widze nigdzie indziej niż allegro tego nie ma, ta marka jest sprawdzona i dobra? Żeby pod moimi 110 kg nagle mi np opony nie popękały  :)

Napisano

Lazaro to jedna z najlepiej sprawdzonych firm na tym forum :)

 

No i bez przesady z wyczynem, po prostu na integralu siedzi się z grubsza jak na rowerze górskim, a na senatore z grubsza, jak na rowerze miejskim.

 

Ja na przykład pozycji takiej jak w Senatore wyjątkowo nie lubię, ale najczęściej, szczególnie przez początkujących, takie uważane są za wygodniejsze.

Napisano

Czyli rozumiem że według Ciebie powinienem wybrać między tymi dwoma, w zależności jaką pozycje preferuje. Widze też że są np Senatore V4 itp itd. Jeżeli jest wyższe V to znaczy że to nowszy/lepszy model czy po prostu inny np. różniący się rozstawieniem kierownicy?

Napisano

Jest jeszcze V3 na lepszym osprzęcie, ale chwilowo jest chyba tylko damka, męskie bardzo szybko zeszły. Jest jeszcze odpowiednik tego v3 - Kands Elite Pro, ale on już kosztuje koło 1500zł - jako dodatkowy bonus ma dynamo w przedniej piaście.

Napisano

Okey, wielkie dzięki za pomoc :). 1500zł to już trochę za dużo, musiał byś powiedzieć "opłaca się dołożyć te 400zł- zyskujesz naprawdę dużo!" to wtedy bym się zastanowił, ale nie wyczułem nic takiego z Twojej wypowiedzi:P. Gdybyś miał jeszcze coś do dodania/zaproponowania lub kto kolwiek inny by miał inną koncepcje to proszę o dalsze wypowiedzi :) . Myśle że jutro coś zamówie.

Napisano

Myślę, że v2 na wypady po mieście i dojazdy do pracy będzie wystarczający. Jeśli nie planujesz wielokilometrowych wojaży za miasto to chyba nie ma co dopłacać do V3/Elite Pro. To znaczy do V3 może i byłby sens, bo jest niewiele droższy, ale go nie ma :) Ewentualnie możesz napisać do sprzedawcy, czy może nie ma jeszcze z jednego.

 

No i nadal nie twierdzę, że ma to być Senatore, a nie Integral. Jeśli jeździłeś na typowych góralach i uważasz, że taka pozycja jest dla ciebie ok, to Integral jak najbardziej może być.

Napisano

Dzięki, widze że jedyne info o tej firmie i jej produktach to na allegro :P. Dobra zadzwonie do nich i zapytam o dostępność tego V3 i jego cene. Myślisz ze ile warto mi dopłacić w stosunku do V2 gdyby mieli na stanie tego V3? :). A i jeszcze jedno, rozumiem że na mój wzrost to rama 21 tak ? :)

Napisano

To jedna firma produkuje już od jakichś czterech lat rowery dla różnych sprzedawców allegro. Dobre i tanie, tu na forum pewnie średnio co piąta osoba albo sama coś ich ma, albo poradziła komuś z rodziny.

 

Warto wydać tyle, ile kosztował :) A czy warto w ogóle to nie wiem. V2 jest ok, V3 jest po prostu jeszcze trochę lepszy. Jak się nie da go dostać, to tragedii nie będzie.

 

No i dla ciebie 21 powinna być chyba ok, według uniwersalnej rozmiarówki jesteś 22, ale te rowery najczęściej są trochę większe.

Napisano

Rozumiem że taki rower przychodzi w częściach i musze sam go złożyć. Czy instrukcja jest wystarczająca aby zwykły lajk sobie poradził? Czy lepiej korzystać z różnych internetowych poradników ? :)

Napisano

 

 

Rozumiem że taki rower przychodzi w częściach i musze sam go złożyć.

 

Ta, i ramę pospawać:) Nie no, aż tak źle nie jest:

 

 

Tylko małe detale trzeba przykręcić.

Napisano

Nie panikuj. To normalne, że w rowerach do 2 tys PLN nie będzie kół z wyższej półki, które będą zupełnie odporne na wyższą wagę. Jak/jeśli te kiedyś siądą, to kiedyś sobie kupisz nowe.

Napisano

To są koła o standardowej wytrzymałości, kupa osób z wyższą wagą na takich jeździ (szczególnie, że to nie rower w teren). Na same koła o zwiększonej wytrzymałości musiałbyś pewnie wybulić ze 400-500zł, z twoim budżetem to czysto teoretyczne gdybanie :)

Napisano

W takim wypadku warto pamiętać o odpowiednim ciśnieniu w oponie. Podbijałbym pod max dopuszczalne

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Napisano

a doradzilibyście mi jakiegoś U-locka do 100zł? Ogólnie to lepiej kupić na miejscu (gosport, czy jakis inny sklep z rowerami) czy zamówić przez internet?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...