Skocz do zawartości

[500 zł] Używany rower górski

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jest to mój pierwszy post na tym forum,więc chciałbym przywitać się z użytkownikami i jednocześnie prosićo wyrozumiałość :)

Moj stary grand którego mam już chyba z 10 lat, przez zaniedbanie nie nadaje sie juz niestety do jazdy a i mi nie chce siępakować pieniędzy i czasu w jego naprawę. Postanowiłem więc kupić 'nowy' sprawny rower.

Roweru będę używał głownie do rekreacyjnych wypadów za miasto i spalania tłuszczu (w ambitnych planach jest około 20 km dziennie kilka razy w tygodniu po asfalcie i dziurawym asfalcie) i mam na niego przeznaczone około 500 zł.

Niestety jeżeli chodzi o rowery to jestem kompletnie zielonyw tym temacie, dlatego proszę Was o pomoc.
Czym mam sie kierować szukając używanego roweru? Na co zwracać szczególną uwagę?
Moj wzrost to 180cm

Na początek, co myślicie np o tym:
http://allegro.pl/wheeler-proride-shimano-alurama-nowe-hamulce-i4214992842.html
jakieś za/przeciw?

Z góry dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Jacek

Napisano

Ta sztyca jest ohydna URgh... siodelko i amortyzator zreszta tez ;d

A nie lepiej cos na 28 calowych ? Jezeli jezdizc asfaltem to bardziej jakis CROSSowy rower

Napisano

Skoro uwazasz ze na 28 bedzie lepszy to czemu nie :)
Tak jak mówiłem kompletnie się na tym nie znam :P
Masz może jakieś konkretne propozycje?

Napisano

Niestety trudno coś polecić, bo rower używany trzba zobaczyć, chyba że mamy do sprzedawcy zaufanie co do opisu stanu oraz opis ten jest szczegółowy lub załączone są dokładne zdjęcia. Szukaj ogłoszeń na OLX i tego typu portalach. Wrzuć tutaj linka, to na pewno ktoś Ci powie czy ogólnie rower da radę. Wtedy musisz pojechcać i zobaczyć, czytając wcześniej dużo o tym, czym powinien chcarkteryzować się sprawny rower (napęd, koła, hamulce, rama).