Skocz do zawartości

[1000-1500zł] cross jaki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Na początku chciałbym się przywitać gdyż jest to pierwszy mój post na tym forum:)

Otóż poszukuję budżetowego crossa na  asfalt czasem utwardzone ścieżki, na dojazdy do pracy (10 km w obie strony) oraz raz na tydzień-dwa małe wycieczki po 20-30 km.

Zastanawiałem się nad Kross Evado 1.0 2014 ale po lekturze forum wybór nie stał się już tak oczywisty gdyż trafiłem na temat Lazaro.

Proszę o pomoc co kupić Kross Evado 1.0 czy Lazaro Integral (jak już to v3)? Róznice w osprzęcie są ogromne ale jestem kompletnym laikiem jak je porównywać np suport w Krossie jest SR Suntour a w Lazaro DE ONE.

A może jest coś jeszcze ciekawego w w tej cenie  i oprócz Meridy v5?

Wzrost 181, waga 80kg.

Czy Lazaro można gdzieś na Śląsku fizyczne obejrzeć czy tylko wysyłka internetowa zostaje?

Pozdrawiam

Napisano

Evado 1.0 odpuść, to lipa, Merida 5v to też lipa.

W tej cenie chwilowo najlepsze oferty to Lazaro Integral v3, Kands Maestro i http://allegro.pl/rower-crossowy-eurobike-trail-0-1-28-alivio-gratis-i4234416510.html

Lazaro jest tylko w necie u tego jednego sprzedawcy, Kands bywa w stacjonarnych. Tu np:

http://allegro.pl/my_page.php?uid=4681898

Ale nie wiem, czy to blisko czy daleko od ciebie :)

Edycja: O, znalazłem ci nawet w Katowicach, chyba bliżej :)

http://allegro.pl/rower-kands-maestro-28-model-2014-shimano-alivio-i4221175552.html

Napisano

No to po to ci szukałem sklepu stacjonarnego u Ciebie żebyś w końcu wybrał tego, którego nie ma w sklepach stacjonarnych? FOCH :D

Normalnie koledzy do wzrostu koło 180cm radzą 19tkę. Ale nie wiem jak jest z długimi nogami. Pełno osób na forum na te rowery, więc pewnie zaraz ci ktoś pomoże.

Napisano

Spoko. Nirvana to to samo, tyle że ma nową ramę, której, w przeciwieństwie do starej, nie przetestowały setki użytkowników. Do tego napisane na niej jest DISC, mimo że rower nie ma hamulców dyskowych. Przypał jak nic, brałbym klasycznego :)