mflbn Napisano 15 Kwietnia 2014 Napisano 15 Kwietnia 2014 Witam, poszukuję roweru do jazdy po ścieżkach rowerowych i drogach gruntowych, ponieważ mieszkam na granicy miasta/wsi i zdarza mi się jeździć po lasach itd. Mam 190 cm wzrostu i 95 kg wagi i myślałem nad rowerem crossowym (Unibike Crossfire albo Viper) jednak ostatnio zacząłem przeglądać rynek używek i wpadły mi w oko takie pozycje:http://allegro.pl/jak-nowy-pepper-black-full-deore-roz-62-i4146144566.html http://allegro.pl/jak-nowy-gudereit-sx45-30g-roz-61cm-2014-i4140351560.html http://allegro.pl/bdb-bergamont-vitess-ltd-roz-60-cm-2013-i4138785920.html Te trekkingowe znalazły się na mojej liście ponieważ w lecie planuję dłuższe wycieczki rowerowe, więc bagażnik się przyda. Przedni amortyzator nie jest konieczny Nie wiem czy są warte swojej ceny oraz wg. czy ryzykować z używanymi, czy kupić nowego Unibike?Pozdrawiam
PjeseczeQ Napisano 15 Kwietnia 2014 Napisano 15 Kwietnia 2014 Brałbym Kross'a Seto http://www.kross.pl/pl/2014/urban/seto + sam skompletował dodatkowe wyposażenie. Wróć. Za ciężki jesteś. W takim razie Unibike. Nowy to nowy, nie będzie niespodzianek.
Shiryu Napisano 15 Kwietnia 2014 Napisano 15 Kwietnia 2014 Te trekkingowe znalazły się na mojej liście ponieważ w lecie planuję dłuższe wycieczki rowerowe, więc bagażnik się przyda Zwróć uwagę, że trekingi mają inną geometrię ram i kształt kierownicy. Ma to wpływ na pozycję na rowerze, więc jeśli nie planujesz regularnie jeździć na dłuższe wyprawy, to raczej bierz crossa i dokup mu bagażnik.
mflbn Napisano 15 Kwietnia 2014 Autor Napisano 15 Kwietnia 2014 dziękuję za odpowiedzi, jeżeli chodzi o rowery UNIBIKE to mam ofertę za nowego crossfire na 1500 zł, warto dopłacać te 600 do vipera?
Shiryu Napisano 15 Kwietnia 2014 Napisano 15 Kwietnia 2014 Poniżej 2000 zł ja bym się skusił Napęd jest wyraźnie lepszy, do tego dochodzi hydrauliczna blokada skoku amortyzatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.