swierzaknarowerze Napisano 3 Kwietnia 2014 Napisano 3 Kwietnia 2014 Witam, na początku chciałbym wam oznajmić, że jestem totalnie zielony w szosówkach. Patrząc na alledrogo zdziwiły mnie ceny używanych szosówek, drugi raz się zdziwiłem wchodząc na to forum i widząc, że szosówki chyba nie kupie poniżej 1000. Mój budżet jest naprawdę ograniczony, ponieważ jestem dopiero uczniem liceum i nie mam pracy, ale strasznie chciałbym mieć kolarkę. Mój znajomy ma szosówkę rometa z czasów PRL-u i jest w bardzo dobrym stanie. Moje pytanie to czy warto kupić za 300zł używaną szosówkę? Prosiłbym o wyrozumiałość, ponieważ jestem świeży no i nie mam hajsu Moje propozycje: http://allegro.pl/piekna-kolarka-niemiecka-achalm-i4112600623.html http://allegro.pl/kolarka-torino-i4117086322.html http://allegro.pl/madison-szosowka-zobacz-moze-kupisz-i4117500504.html PS: Słyszałem, że używki z Niemiec itp. są kradzione i dlatego tanie, ale ja się nie znam za bardzo
marian600 Napisano 3 Kwietnia 2014 Napisano 3 Kwietnia 2014 Ja kupiłem Merckxa na shimano 600 (Merckx to kolarz co po zakończeniu kariery trzaskał ramy w swojej manufakturze a 600 to druga najwyższa grupa shimano w osprzęcie szosowym więc swoje ten rower był wart) za 150 zł a gość w dniu zakupu jak spotkaliśmy się na koncercie wieczorkiem to pijany oznajmił mi, że przepłaciłem bo on ten rower kupił za 100 zł. Więc jak chcesz kupić szosę oldskulową, która jakoś tam będzie jeździć bez bicia rekordów i zegarmistrzowskiej precyzji, to spokojnie da się to zrobić. Tutaj tak jest mówione, że w tym budżecie się nie zmieścisz. Ale to zależy od tego czego wymagasz. Ja za te 300 to mam opony w swoim i też bym polecał dużo zainwestować bo zwróci się to w bezawaryjnej pracy. Ale jest też kupa ludzi co jeździ na takich klasycznych rowerach i nie narzekają. A jak chcesz kupić rower to musisz podać co najmniej swój wzrost, tak na początek.