alejandro Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Proszę forumowiczów o pomoc! Zastanawiam się nad zakupem roweru do ok. 3000zł Zawsze chciałem mieć rower MTB i Szosówkę ale niestety 2 rowery MTB mi ukradli więc na ten rok szukam czegoś pomiędzy, co spełni moje oczekiwania w poniższym zakresie. -MTB (mieszkam w mieście więc jest mi na chwilę obecną zbędny) -Szosówka (chcę jeździć rowerem nie tylko po ulicy, ale czasem po utwardzonych ścieżkach) Budżet nieduży więc stwierdzam, że kupię coś pomiędzy pseudo szosą, a pseudo MTB na ten rok. Chocia że jestem bardziej za SZOSĄ to Padło na serię Treka 28" - fx lub ds, która chyba spełnia wymogi . ..a może coś jest jeszcze? Wymogi: Głównie ma być szybki (lubię prędkość) (85%) Jazda po małych górkach, utwardzonych powierzchniach, rzadko błotnistych (15%) W tym roku mam zamiar pokonać dystans ok. 700 km w bardzo krótkim czasie, więc musi być w miarę wygodny i mieć możliwość instalacji -błotnik, bagażnik. Dodam że rowery trekingowe odpadają na bank. Szukam osób które miały podobny problem w wyborze roweru typu cross Obecnie zastanawiam się nad modelami Treka: TREK 8.4 FX DISK 2014 http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/road/fitness/fx/7_4_fx_disc/#/pl/pl/model/features?url=pl/pl/bikes/road/fitness/fx/7_4_fx_disc lub TREK DS 8.4 2014 http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/dual_sport/ds_series/8_4_ds/#/pl/pl/model/features?url=pl/pl/bikes/mountain/dual_sport/ds_series/8_4_ds Szybkością, w moim rozumowaniu, wszystko wskazuje na FX`a ale dodam, że jeżdżę jak wariat po nierównym terenie. Proszę o opinie osoby które miały do czynienia z którymś z tych rowerów. Najbardziej mnie interesuje to, czy na Treku DualSporcie (który ma amortyzator z przodu) będzie znaczna różnica w prędkości na szosie w porównaniu z rowerem FX (bez amortyzatora)? <- a to moje zasadnicze pytanie.
Yoschi Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Może coś takiego, podobno bardzo chwalony, http://www.sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-GIANT-ANYROAD-ML-BIALO-CZARNY-2013/2451
thomasz Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Ja przerabiałem podobny temat Najpierw miałem typowego crossa z kiepskim amorem z przodu Potem wymieniłem amor na lżejszy o min skoku co by nie tracić energii podczas podjazdów Potem dałem kierownicę ala baranek co by mieć bardziej szosową pozycje i zyskać na prędkości. Na końcu doszedłem do wniosku ze złotym środkiem dla mnie będzie przełaj i taki teraz kompletuje Popytaj jeszcze wujka Google o rowery przełajowe i zobacz jak ci sie widzą. Mz amor w crossie jest zupełnie zbędny.
alejandro Napisano 27 Marca 2014 Autor Napisano 27 Marca 2014 dzięki, faktycznie coś takiego jak przełaj jest ok, ale czemu one są takie drogie ?
thomasz Napisano 27 Marca 2014 Napisano 27 Marca 2014 Jeżeli nie zależy Ci na nówce to poluj na używany. Popatrz na promocje, niekoniecznie w PL http://www.wiggle.co.uk/boardman-cx-comp-2014/ tyle że wideł aluminiowy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.