Skocz do zawartości

[do 1200zł] cross do wysokiego faceta

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

chciałbym zakupić rower crossowy do jazdy po mieście i po lekkim terenie, jednakże chcę się poradzić Wam co do jego modelu i marki. Ostatnio na rowerze jeździłem kilka lat temu, także jestem amatorem jazdy na rowerze, tym samym nie mam jakichś dużych wymagań, aczkolwiek dobrze byłby gdyby to był solidny rower. Mam dwa metry wzrostu i około 100 g wagi, także zależy mi na tym aby był dość wytrzymały hehe ;-) Jeśli chodzi o pieniądze, które chcę przeznaczyć na ten rower to około 1200zł, wiem że szału nie zrobię z taką kwotą, ale mam nadzieję że coś mi doradzicie.

Czytałem sporo dobych opinii o rowerze kands maestro, jednakże w mojej okolicy w sklepach nie ma tego roweru, a wiadomo że w ciemno nie będę zamawiał przez internet, bo najlepiej jak się rower "przymierzy" do swojego wzrostu.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Napisano

ja uwazam, ze mozesz podejsc do jakiegos sklepu i zobaczyc ramy 19" / 21" i potem zamowic w necie lazaro integrala v3 albo tego kandsa, w stacjonarnych sklepach nie kupisz roweru o dobrym stosunku jakosc/cena

Napisano

@matiz89

Skoro to ten jak mniemam http://www.rowerzysta.pl/rower-crossowy-merida-crossway-20-md-2013-4951.html to przyzwoita maszynka, można spokojnie brać.

@tivi92

Pewnie, u dealerów nie ma nic, dlatego wszyscy się utrzymują i nie bankrutują, a ludzie tam kupują częściej niż w necie. Kandsy są za to tak zaj***ste, że zamiast kupować HT w carbonie za 6k to lepiej kupić 5 kandsów, bo są właśnie tak zaj***ste.

Brak słów po prostu...

Napisano

@up

po1 mowimy o rowerze za 1200zl, po2 ta merida ktora podales w tym miejscu jest produktem archiwalnym, po3 co ona ma w sobie lepszego niz kands/lazaro? te 2 tarcze? naklejke merida?

Napisano

Z góry dziękuję za odpowiedzi, doceniam to.

Po przewertowaniu jednak forum i innych stron poświęconym rowerom, chciałbym wybrać jeden spośród tych trzech poniżej: